
Nesen par ienākšanu Latvijas tirgū paziņojusi Nīderlandes kompānija "Spar", paužot apņemšanos jau vasarā atvērt pirmos veikalus, kas nozīmē, ka Latvijā visdrīzāk atkal notiks pārbīdes mazumtirdzniecībā – daļa esošo veikalu sāks sadarbību ar "Spar", konkurence kļūs asāka, bet pircējiem pavērsies plašākas iepirkšanās iespējas.
"Delfi Bizness" skaidro, kādi ir "Spar" pirmsākumi, kā uzņēmumam veicas citās valstīs, kā veikala ienākšanu vērtē citas veikalu ķēdes Latvijā un vai to partneri jau uzrunāti pievienoties tīklam, kā arī, kā veikalā tirgoto produktu cenu līmeni vērtē citās valstīs dzīvojošie.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Abonē un lasi vairāk:
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit