Foto: DELFI
"Laimē ceļojumu uz cietumu!" aicina jaunākā Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņa, kura iestājas pret ātruma pārsniegšanu. Tomēr tieši cietuma attainojums un, jo īpaši attēls ar dušā nomestām ziepēm, daļā sabiedrības izraisīja neapmierinātību, reklāmas veidotājiem un CSDD pārmetot cietumu un ieslodzīto stigmatizēšanu.

Neapmierinātajiem pievienojās arī jaunais satiksmes ministrs Kaspars Briškens, kurš pirms dažām dienām pats bija konkrēto kampaņu atklājis, bet vēlāk pieprasīja CSDD to pārveidot. Tas arī tika izdarīts, konkrēto attēlu no kampaņas materiāliem izņemot.

Reklāmas kampaņas video veidotāji – SIA "Havas Creative" – gan uzsver, ka video mērķis noteikti nebija veicināt bijušo ieslodzīto stigmatizāciju, tomēr aģentūra izpildīja prasību un video izmainīja.

Nozares profesionāļi ir nemierā ar satiksmes ministra iejaukšanos, norādot, ka reklāmu uzdevums ir piesaistīt patērētāju uzmanību. Pasaulē esot daudz piemēru, kad tas tiek darīts arī provokatīvā veidā, uzsver speciālisti. 

Šajā rakstā uzzini vairāku reklāmas aģentūru vadītāju viedokli, kā arī pašu reklāmas veidotāju atziņas pēc saceltās ažiotāžas par jaunāko CSDD reklāmas kampaņu, aicinot nepārsniegt braukšanas ātrumu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!