Foto: Shutterstock
Veselīga uztura speciāliste un grāmatas "Think food. Recipes for brain fitness" autore Tīna Hauperte ceļu pretim ideālās figūras iegūšanai uzsāka brīdī, kad publicistes ikdiena paskrēja, strādājot pilnas slodzes darbu birojā, studējot maģistrantūrā un pasniedzot lekcijas par veselīgu uzturu no darba un mācībām brīvajā laikā.

Saspringtais grafiks, kas paredzēja došanos dienas gaitās jau piecos no rīta un pārnākšanu mājās desmitos vakarā, likumsakarīgi pieprasīja nopietnu un pārdomātu pieeju svara zaudēšanas plānam. Tā realizēšanā Tīna izmantoja dažādas viltības, kas ļāva sasniegt cerēto mērķi – atbrīvoties no 14 liekajiem kilogramiem.

Lūk, piedāvājam dažas no tām, kas ļaus pludmales sezonu sagaidīt teicamā formā arī tev. Protams, ja vien tam pietiks gribasspēka un uzņēmības. Lai izdodas!

Sastādi sporta nodarbību grafiku

Foto: Shutterstock
Lai atvieglotu savu ikdienu, iegādājies plānotāju, kurā piefiksēt gan darba, gan privātās dzīves svarīgākos notikumus un pienākumus. To skaitā iekļauj arī treniņu grafiku, tā atrodot brīvos brīžus pat aizņemtākajās dienās, lai izkustētos. Īpaši ieteicams treniņus pierakstīt tāpat kā atzīmē darba tikšanās un sapulces – tas mazinās vēlmi atrunāties ar slinkumu un laika trūkumu, lai sportošanu atliktu uz rītdienu.

Sāc vingrot no rītiem

Foto: Shutterstock

Zināms, ka darba diena mēdz ievilkties gan neplānotu privātu pasākumu, gan dažādu kursu, tikšanos un citu neatliekamu pienākumu dēļ. Lai tā neatņemtu sev laiku, ko veltīt fiziskām aktivitātēm dienas noslēgumā, pieradini sevi izkustēties no rītiem. Tas ne tikai sniegs enerģiju un mundrumu, bet arī ļaus ātrāk kristies liekajam svaram. Ja sportosi tukšā dūšā, enerģiju organisms gūs no tauku rezervēm, tās efektīvi dedzinot.

Sadraudzējies ar modernajām tehnoloģijām

Foto: Shutterstock

Uzņemto kaloriju piefiksēšana uz piezīmju lapiņas prasa laiku, turklāt tu vienkārši vari aizmirst to izdarīt. Lai to novērstu, lejuplādē tālrunī kādu no šobrīd tik populārajām veselīga uztura aplikācijām, brīvajos brīžos piefiksējot gan uzņemto uzturvielu un kaloriju, gan izdzertā ūdens daudzumu un tā esot lietas kursā par izvēlēto ēdienkarti.

Brokastis galda atvilktnē? Kāpēc gan ne!

Foto: Shutterstock

Ne visi no mums rīta cēliena pirmajās minūtēs var piespiest sevi ieturēt veselīgas, bagātīgas un sabalansētas brokastis. Ja arī tu neilgi pēc mošanās spēj vien palūkoties uz kafijas tasi, ieturi brokastis darbā, kad jau būsi krietni mundrāka.

Auzu pārslas, ko apliet ar ūdeni, banāni, rieksti, biezpiens, sausmaizītes – variāciju ir daudz, turklāt šos produktus ir gana viegli uzglabāt un ērti pagatavot!

Atrodi kompāniju treniņiem

Foto: Shutterstock

Tā vietā, lai ar draudzenēm tiktos pie tējas tases un kūkas gabala, laiku pa laikam dodieties skriet, apmeklējiet jogu vai izmēģiniet citas fiziskās aktivitātes. 

Šāda laika pavadīšana jums sniegs ne mazāk jautrības, turklāt būsiet izdarījušas pakalpojumu savai veselībai un pretojušās kārdinājumam ļauties slinkumam.

Uzstādi sev likumu - ne vairāk par vienu dzērienu

Foto: Shutterstock

Kā zināms, alkohola lietošana ievērojami kaitē slaidās līnijas ievērošanai, tāpēc, lai nedēļas nogalē neatgūtu sūri grūti nomestos centimetrus, centies pēc iespējas vairāk ierobežot alkohola patēriņu. Vērtīgs triks, ko izmēģināt, nekļūstot par garlaicīgu "mūžam uz diētas sēdētāju, kura skumji sūc minerālūdeni": atrodi kompromisu, izvēloties vienu kokteili, ko varēsi baudīt pēc iespējas ilgāk!

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!