Lēmumu atbalstīja arī opozīcijā esošā "Vienotība", jo "darbi ir jāpabeidz", debatēs pauda "Vienotības" bloka domnieks Olafs Pulks, atgādinot, ka tilta būvniecību bija plānots pabeigt līdz 2012.gadam, bet tas joprojām nav izdarīts, un rīdzinieki "iestrēgušās" trešās kārtas dēļ nevar pilnvērtīgi izmantot tiltu.

Dome otrdien nolēma atļaut Satiksmes departamentam slēgt līgumu ar "ACB, Tilts un Viadukts", kas uzvarēja konkursā par tiesībām pabeigt Dienvidu tilta trešo kārtu pēc tam, kad dome un līdzšinējais tilta būvnieks AS "Transport Systems" lauza iepriekšējo līgumu par trešās kārtas izbūvi, jo pašvaldība to uzskatīja par nepamatoti dārgu. Konkursa uzvarētājam nepieciešamības gadījumā ir jānodrošina pašam tilta trešās kārtas izbūvei nepieciešamo finansējumu – 17 miljonus latu.

Pašvaldība otrdien nolēma projekta finansēšanai ņemt aizņēmumu no Valsts kases vai cita aizdevēja, kas piedāvā izdevīgākus aizdevuma nosacījumus. Šogad plānots aizņemties līdz septiņiem miljoniem latu, bet 2013.gadā, ja nākamā gada budžeta likumā Rīgai paredzēs iespēju ņemt aizņēmumu, – līdz 10 383 170 latiem.

Dome nolēma, ka aizņēmuma atmaksas termiņš nepārsniegs 15 gadus, pamatsummas atliktais maksājums būs līdz 5 gadiem, un aizņēmumu ņems latos vai eiro valūtā, kas ekvivalenta attiecīgajai summai latos pēc Latvijas Bankas noteiktā kursa ( 0,702804 lati par eiro).

Domes Finanšu departamentam būs jāiesniedz dokumenti Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomei, lai saņemtu atļauju aizņēmumam, un pēc tam būs jārīko iepirkumu aizdevēja izvēlei vai jāslēdz līgums ar Valsts kasi.

Jau ziņots, ka pērn septembrī dome un līdzšinēji tilta trešās kārtas būvnieki AS "Transport Systems" vienojās lauzt 2009.gadā noslēgto līgumu, jo dome nebija apmierināta ar projekta sadārdzināšanos.
Tilta trešā kārta jeb Zemgales virziena maģistrālais transporta mezgls ietver jaunas automaģistrāles – Jāņa Čakstes gatves – un nobrauktuvju izbūvi no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai. Satiksmes mezglā paredzēti divi divlīmeņu šķērsojumi – Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums un Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas šķērsojums.
Tilta būvniecības ģenerāluzņēmējs "Transport Systems" (iepriekšējais nosaukums ‒ "Dienvidu tilts") apvieno sešas Latvijas celtniecības kompānijas ‒ "Skonto būve", "Latvijas tilti", "BMGS", "Tilts", "Rīgas tilti" un "Viadukts".