Foto: Publicitātes foto

Koncerns "General Motors" (GM) plāno pēc diviem gadiem, 2015. gada beigās, atteikties no "Chevrolet" markas Eiropas tirgū, vēsta aģentūra "Automotive News" ar atsauci uz GM valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītāju Stīvu Girskiju.

Amerikāņu autoražotājs nolēmis atteikties no "Chevrolet" markas Rietumu un Austrumu Eiropā sarežģītās ekonomiskās situācijas dēļ šajos reģionos un nepieciešamības dēļ reorganizēt visu GM pārstāvēto marku biznesu.

Šobrīd "Chevrolet" tirgus daļa Eiropā ir tikai aptuveni viens procents. Un pašreizējie finansiālie rādītāji neapmierinot GM vadību.

"Chevrolet" vietā GM nolēmis koncentrēties uz "Opel" markas attīstību. "Esam pārliecināti, ka daudz spēcīgākas "Opel" un "Vauxhall" pozīcijas tirgū pozitīvi ietekmēs mūsu markas kā Eiropā, tā arī citviet pasaulē," paziņojis Girskijs.

Tāpat viņš norādīja, ka atteikšanās no "Chevrolet" nekādi neietekmēšot noslēgto vienošanos par sadarbību ar franču grupu "PSA Peugeot Citroen".

Jau ziņots, ka GM līdz 2016. gada beigām plāno "Opel" markā investēt četrus miljardus eiro. Šie līdzekļi tiks novirzīti modeļu gammas paplašināšanai, kas tiks palielināta līdz 26 modeļiem. Tāpat plānots izstrādāt 13 jaunus motorus.

Līdz šāgada oktobrim pieprasījums pēc "Chevrolet" markas automobiļiem Eiropā samazinājās par 17 procentiem. Tajā pašā laikā pieprasījums pēc "Opel" un "Vauxhall" markas automobiļiem kritās tikai par trim procentiem. Šīm divām markām Eiropā jauno auto tirgus daļa ir 6,7% apmērā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!