Foto: Publicitātes attēli

Autoražotāji "Fiat" un "Chrysler" apvienojušies vienā uzņēmumā, kas turpmāk būs pazīstams ar nosaukumu "Fiat Chrysler Automobiles N.V.". Tāpat jaunā kompānija publicējusi savu logotipu (attēls ievadā).

Jaunais uzņēmums reģistrēts Nīderlandē, nodokļus tas maksās Lielbritānijā, bet tā akcijas tiks kotētas Ņujorkas un Milānas biržā. Vai kompānijas ģenerālmītne atradīsies Itālijā, vai ASV, pagaidām uzņēmuma valde nav paziņojusi.

"Fiat" un "Chrysler" apvienotā uzņēmuma logotipu izstrādājusi Itālijā bāzētā aģentūra aģentūra "RobilantAssociati", kura strādā ar tādiem zīmoliem kā "Alfa Romeo", "Martini", "Bacardi" un "Ferrero".

Kā norāda logotipa autori, katrs burts atbilst noteiktām ģeometriskām figūrām, kas bieži tiek izmantotas autobūvē. "F" burts atgādinot kvadrātu – kā pamats izturīgai konstrukcijai; "C" burts – aplis, kas simbolizē riteni un kustību; "A" – trijstūri, kas izstaro enerģiju un tiekšanos uz pilnību.

Jaunā kompānija un logotips radīts pēc koncerna "Fiat" noslēgtā amerikāņu autoražotāja "Chrysler" pārņemšanas. Šobrīd itāļiem pieder 58,5 procenti "Chrysler" daļu. Tomēr tuvākā mēneša laikā "Fiat" izpirks vēl 41,46 procentu akciju paketi, kas līdz šim piederēja ASV pensiju fondam "UAW Retiree Medical Benefits Trust" jeb "Veba Trust".

"Fiat" aplēses liecina, ka apvienotā struktūra kļūs par septīto lielāko autoražota'ju pasaulē. "Fiat" un "Chrysler" automobiļu summārā izlaide pērn bija 4,4 miljoni vienību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!