Foto: Publicitātes foto

Pie "Volkswagen" (VW) markas izplatītājiem Latvijā nonācis jaunās paaudzes "VW Passat" modelis, kas sedana versijā maksā no 20 203 eiro, bet universāļa – no 21 214 eiro, portālu "Delfi" informēja markas importētājs "Moller Baltic Import".

Jaunais modelis salīdzinājumā ar priekšteci ir kļuvis vieglāks un nedaudz kompaktāks savos gabarītos, tomēr būs pieejams ar daudz bagātīgāku aprīkojumu.

Jaunais "VW Passat" izgatavots uz koncerna modulārās platformas "MQB", kas izmantota arī "Golf" modeļa pamatā. Pateicoties jaunajai šasijai, automobiļa masa ir par 85 kilogramiem mazāka nekā priekštecim (pavisam 1 312 kg versijā ar 1,4 litru motoru).

Vieta aizmugurējo pasažieru kājām pieaugusi par 33 mm, bet bagāžas nodalījuma tilpums – par 21 litru (līdz 586 l); bet universālim – par 47 litriem (650 l; nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 1 780 l).

"VW Passat" aprīkojumā ir viscaur diožu priekšējie lukturi, kas aizstāj līdzšinējos ksenona starmešus, video novērošanas sistēma pa virsbūves perimetru, automātiskā stāvvietā novietošanas sistēma, aktīvā kruīza kontrole, autovadītāja noguruma mērīšanas sistēma un virkne citu ierīču.

Digitālais mērinstrumentu panelis būs pieejams papildus samaksu, tāpat kā 12,3 collu ekrāns borta datora sistēmai, kā informāciju autovadītājs varēs redzēt arī uz projekcijas ekrāna.

Jaunajam Passat būs pieejami dažādi benzīna un dīzeļdzinēji ar turbokompresoru, tiešās iesmidzināšanas sistēmu un jaudu no 120 ZS līdz 280 ZS. Tirdzniecības uzsākšanas fāzē vēl nebūs pieejami visi dzinēji, taču pakāpeniski piedāvājumu papildinās ar "1.4 TSI BMT 4Motion", "1.8 TSI BMT" ar "DSG" pārnesumkārbu un "2.0TDI BMT" 150 ZS ar visu riteņu piedziņu.

Visi dzinēji atbilst "Euro 6" izmešu standartam, bet degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 20%. Visas versijas ir aprīkotas ar "Start&Stop" sistēmu un reģeneratīvās bremzēšanas sistēmu.

"VW Passat" pirmo reizi būs pieejams arī "plug-in" hibrīda versijā (TSI dzinējs ar 115 kW jaudu un elektrodzinējs ar 80 kW jaudu un ārēji lādējamu akumulatoru). Ar sistēmas kopējo jaudu 211 ZS šis būs jaudīgākais pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīds un bezizmešu automobilis, ar kuru elektriskajā režīmā būs iespējams nobraukt 50 km.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!