Foto: Publicitātes foto
Modes dizaineris un fotogrāfs Karls Lāgerfelds sadarbībā ar vācu autoražotāju "Opel" vienojies projektā "Choupette Lagerfeld". Šī pasākuma ietvaros Lagerfelds fotografē Birmas kaķi uz jaunās paaudzes "Opel Corsa" modeļa fona. Rezultātā iegūtās fotogrāfijas tiks publicētas autoražotāja 2015. gada kalendārā.

"Formula "supermodele un automobilis" jau kļuvusi garlaicīga. Karls Lāgerfelds atklājis jaunu pieeju tēmai," norāda "Opel" tirgvedības pārvaldniece Tīna Millere.

Turklāt fotosesijā piedalās nevis vienkāršs mincis, bet gan tāds, kuram sociālajā tīmeklī "Twitter" ir savs profils ar vairāk nekā 42 tūkstošiem sekotāju.

"Mincītis paveica labu darbu – tieši tā, kā es to būtu gaidījis no zvaigznes. Viņa bija mierīga neatkarīgi no tā, vai bija pie automobiļa stūresrata vai uz "Opel" jumta. Nevienu brīdi viņa nebija saspringta. Tomēr pēc fotosesijas viņa nosnaudās uz stundām divpadsmit," lielisko sadarbību preses paziņojumā atklāj Lāgerfelds.

Atgādinām, ka šī nav pirmā reize, kad "Opel Corsa" modeļa reklāmai izmanto kaķi. Pirmās paaudzes modeļa (1982 – 1993) reklāmas kampaņā multfilmu varonis kaķis Toms dzinās pakaļ pelei Džerijam, kas sēdēja pie stūres mazajam automobilim.

Jaunās, jau piektās paaudzes "Opel Corsa" modelis tika prezentēts pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!