Foto: Publicitātes foto

Šoruden autovadītājiem vairs nebūs jālauza galva par kvalitatīvu ziemas riepu iegādi saistībā ar sezonas riepu maiņas drudzi. Uzņēmums "AD Baltic", kas nodarbojas ar autodaļu vairumtirdzniecību, uzsāk jaunu tiešsaistes projektu – www.riepuspecialists.lv –, kas sniedz iespēju krietni vienkāršāk un lētāk "pāraut" automobili braukšanai pa ziemotajiem ceļiem.

"Pētījumu aģentūru veiktās aptaujas un citu uzņēmumu veiktā analīze liecina, ka 78% Latvijas iedzīvotāju izmanto internetu. 50% cilvēku vismaz vienu reizi ir kaut ko iegādājušies e-veikalā. Pagājušajā gadā riepu maiņas sezonā no oktobra līdz novembra vidum "Google" meklētājā vārds "riepas" tika ievadīts pat 80 000 reižu. Apmēram 13% visu Latvijā pārdoto riepu autovadītāji jau tagad iegādājas, izmantojot tieši e-veikalu pakalpojumus. Tas ir diezgan labs rādītājs, kas ļauj cerēt, ka mūsu radītais jaunais produkts būs noderīgs un populārs," stāsta "AD Baltic" direktors Nikolajs Želņins.

Jaunā projekta būtība – izvēloties riepas, ir iespēja par tām iegūt maksimāli daudz objektīvas informācijas, kā arī uzreiz saskaņot, kurā servisā un kad ir ērtāk tās uzmontēt.

"Vislielākā ietekme uz autovadītāju lēmumu, kuras riepas pirkt, ir trim faktoriem: iegūtajai personīgajai pieredzei, braucot ar viena vai otra ražotāja riepām, cenai un pārdevēju - konsultantu ieteikumiem. Citiem vārdiem sakot, cilvēka faktors nosaka ļoti daudz. Mūsu jaunajam projektam šādu praksi vajadzētu būtiski mainīt, jo šeit ir saites uz profesionālu riepu testu ziņojumiem, norādot, kas, kur, ar ko tika salīdzināts un kādi bija rezultāti. Piedāvājam arī diskutēt forumā un vērtēt riepas atkarībā no tā, kā ir ar tām braukt. Tāpēc tagad varēs izdarīt daudz racionālāku izvēli," norāda Želņins.

Vēl viena svarīga lieta ir iespēja saņemt riepas tieši vienā no 50 visā Latvijā esošajiem servisiem, kuri piedalās www.riepuspecialists.lv projektā, un uzreiz ieplānot visas riepu pārmontēšanas procedūras sev izdevīgā laikā. Kad būs noformēts pasūtījums e-veikalā, izvēlētā servisa darbinieki sazināsies un saskaņos labāko servisa apmeklējuma laiku.

"Izveidojot kompleksu pakalpojumu programmu, tiek ietaupīts ne tikai laiks, bet arī nauda: par nopirkto riepu piegādi autovadītājam papildus nav jāmaksā. Svarīgi ir arī tas, ka mūsu e-veikala piedāvājumā ir tikai tās riepas, kuras šobrīd faktiski spējam piegādāt. Necenšamies būt viltīgi, publicējot "ļoti pievilcīgus" piedāvājumus un cerot, ka klients, par tiem ieinteresējies, bet tos nesagaidījis, vēlāk ieinteresēsies par citām alternatīvām. "Riepu speciālista" radītais mehānisms automobiļu piederumu veikaliem vai servisiem arī dod iespēju neglabāt preču rezerves: nepieciešamos produktus mūsu partneri var sagādāt ļoti īsā laika periodā," atklāj Želņins.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!