Indijas autoražotājas "Tata Motors" pirms septiņiem gadiem ražošanā ieviesa automobili "Nano", kas kļuva par pasaulē vislētāko jauno sērijveida automobili. Kompānija prezentējusi tā jaunāko modernizēto versiju, kas modeļa nosaukumā ieguvusi piebildi "GenX".

"Tata GenX Nano" piedāvājumā tagad iekļauta pusautomātiskā pārnesumkārba "Easy Shift", kurai ir arī sportiskais režīms, kas palielinot akseleratora pedāļa atsaucību uz tā nospiešanu. Vēl automobilim uzstādīts elektriskais stūres pastiprinātājs, kas atvieglos tā manevrētspēju pilsētā un stāvvietās.

Uzlabojumu ietvaros "Tata Nano" ir nedaudz modernizēts dizains (citāds radiatora dekoratīvais režģis, nedaudz tonēti priekšējie lukturi, jauna dizaina stūresrats un aizmugurējais buferis), palielināta tilpuma degvielas tvertne un paaugstināts automobiļa pasīvās drošības līmenis.

"Tata GenX Nano" saglabā līdzšinējo 0,6 litru divcilindru motoru, kas attīsta 38 ZS jaudu un 51 Nm griezes momentu. Spēka agregāts, neskaitot jauno pusautomātisko transmisiju, atkarībā no komplektācijas līmeņa tiek sajūgts vēl ar četrpakāpju vai piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš šim automobilim ir 4,2 litri benzīna uz 100 km.

Indijas tirgū "Tata GenX Nano" cena būs no 199 tūkstošiem rūpiju (2795 eiro).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!