Latvijas pārstāvis Eiropas rallijkrosa čempionātā Jānis Baumanis ("SET Promotion") seriāla otro posmu Anglijā sestdien iesāka ar ceturto labāko rezultātu brīvajos treniņos, taču sacensību turpinājums tik veiksmīgs vairs nebija, informē sportista komanda.

Gatavojoties otrajai brīvo treniņu sesijai, komandas mehāniķi Jāņa mašīnai konstatēja dzinēja defektu un nolēma motoru nomainīt, līdz ar to sportists nevarēja piedalīties braucienā un zaudēja vērtīgus punktus.

Otrajā "hītā" sākās spēcīgs lietus, un, visiem dalībniekiem startējot ar sausā laika riepām, Jānis Baumanis izcīnīja orto vietu, taču šīs sekcijas kopvērtējumā Latvijas sportistam tikai 10.rezultāts, jo pārējie konkurenti paguva uzlikt lietus laikam piemērotas iepas.

Trešajā "hītā" Baumanis atkal uzrādīja otro rezultātu, bet sekcijā - sesto. Ceturtajā un dienas noslēdzošajā braucienā arī tika izcīnīta otrā vieta, taču ar to bija par maz, lai kvalificētos pusfinālam - tik blīvi bija rezultāti.

"Pēc 3. vietas Portugālē apzinos, ka gan jaunie sponsori, gan komanda, draugi, ģimene, atbalstītāji un fani gaida vismaz to pašu no manis arī šeit un, protams, ka no savas puses darīšu visu ko vien varēšu, lai cīnītos par augstākajām vietām," pirms sacensībām portālam "Delfi" atklāja Jānis. "Par rezultātiem vēl neko negribu prognozēt, visi mēs te ieradāmies, lai uzvarētu, bet tomēr būšu piesardzīgs un šobrīd teikšu, ka jāsagaida vismaz brīvo treniņu noslēdzošie braucieni, tad jau kaut ko varēs iezīmēt, konkurenti ārkārtīgi spēcīgi, trase te ir praktiski asfalta, ļoti, ļoti ātra, grants segums šeit ir aizvietots ar drupināta asfalta un grants maisījumu, redzēs kā uz tā visa varēšu kontrolēt savu auto."

Pieteikušies "Super 1600" klasē ir 23 dalībnieki; salīdzinot ar pirmo pormu Portugālē to papildinājuši vēl vismaz pieci ļoti ātri dalībnieki ar tikpat konkurētspējīgām automašīnām un cīņas solās būt ārkārtīgi interesantas, informē komanda.

Anglijas posmā kā šova elements būs vēsturiskā B rallija klase, kas pagājušā gadsimta 80. gados izcēlās ar prātam neaptveramu paātrinājumu un jaudu - arī šobrīd šīm mašīnām joprojām ir ap 700 ZS, kas ir pat vairāk nekā šodienas "Supercar" klases rallijkrosa automašīnām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!