Sportiskā "BMW i3s" (fotoattēlos sarkanajā virsbūves krāsā) elektromotors attīsta 184 zirgspēku jaudu un 270 ņūtonmetru griezes momentu, kas ir par 14 ZS un 20 Nm vairāk nekā standarta versijā. No vietas līdz 100 km/h elektromobiļa sportiskā versija paātrināsies 6,9 sekundēs, bet tās maksimālais braukšanas ātrums būs ierobežots pie 160 km/h atzīmes. Tas ir attiecīgi par 0,4 sekundēm mazāk un par 10 km/h vairāk nekā standarta "BMW i3".

Bez atkārtotas akumulatoru uzlādes "BMW i3s" spēs nobraukt ap 200 kilometru distanci. Izmantojot tradicionālo mājsaimniecības elektroligzdu, 33 kWh akumulatoru komplekts par 80 procentiem būs uzlādējams 11 stundās, bet ar speciālo "BMW i Wallbox" iekārtu – divās stundās un 45 minūtēs.

Par papildu samaksu "BMW i3s" modifikācijai būs pieejams arī 647 kubikcentimetru divcilindru benzīna dzinējs. Tas tiek izmantots tikai un vienīgi akumulatora uzlādei. Ar tā palīdzību nobraucamā distance bez atkārtotas uzlādes palielināma līdz 330 km.

Neskaitot jaudīgāku spēka agregātu, vēl "S" versija atšķiras ar aizmugurējo riteņu asi, kurai ir par 40 mm garākā šķērsbāze, par 10 mm zemāku klīrensu, citādām balstiekārtas atsperēm, amortizatoriem un šķērsstabilizatoriem, agresīvāka veidola buferiem, kā arī 20 collu riteņu diskiem, kuri "apauti" par 20 mm platākām riepām nekā standarta versijai.

Savukārt standarta "BMW i3", kas kārtējo reizi ticis modernizēts, ieguvis jauna dizaina buferus un viscaur diožu lukturus. Spēka agregāts gan palicis bez izmaiņām – tas joprojām ir elektromotors ar 170 ZS un 250 Nm, kas ļauj nobraukt līdz 200 km bez atkārtotas akumulatoru uzlādes (līdz 330 km/h ar papildu aprīkojumā pieejamo benzīna dzinēja ģeneratoru).