BMW 6. sērijas GT (G32 – rūpnīcas indekss) izstrādāts uz modulārās platformas CLAR, kas pazīstama jau no jaunākās 5. un 7. sērijas modeļiem. Jaunā šasija ļāvusi automobiļa masu panākt par 150 kilogramiem mazāku nekā priekštecim. Hečbeka kopgarums sasniedz 5,1 metru, bet riteņu garenbāze – trīs metrus.

Tādējādi BMW 6. sērijas GT ir par 87 milimetriem garāks un par 31 milimetriem zemāks nekā priekštecis, kamēr platums un riteņu garenbāze ir tāda pati kā līdzšinējam 5. sērijas GT.

Tomēr būtiski ir palielināts bagāžas nodalījuma tilpums – tas sasniedz 610 litru (par 110 l vairāk nekā priekštecim), bet ar nolaistām aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm – 1800 litru (+100 l).

Jau bāzes aprīkojumā šim modelim būs aizmugurējā pneimatiskā balstiekārta ar automātisko augstuma regulēšanu. Par papildu samaksu pneimatisko balstiekārtu varēs uzstādīt arī priekšējai riteņu asij. Ar tās palīdzību autovadītājs klīrensu varēs palielināt par 20 milimetriem nepieciešamības gadījumā, bet sportiskajā režīmā, braucot ātrāk par 120 km/h, elektronika klīrensu automātiski pazeminās par 10 mm.

Uzsākot tirdzniecību, BMW 6. sērijas GT pircējiem tiks piedāvāta izvēle no diviem benzīna dzinējiem (versijās "630i" un "640i"), kā arī viens dīzeļmotors ("630d") ar 265 ZS un 620 Nm. Pirmais no minētajiem ir benzīna agregātiem ir divlitru četrcilindru ar turbopūti, kas attīsta 258 ZS un 400 Nm, bet otrais – sešcilindru ar 340 ZS un 450 Nm.

Visās BMW 6. sērijas GT modifikācijās dzinējs būs sajūgts ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Versijai ar dīzeļmotoru un modifikācijai ar jaudīgo benzīna agregātu būs pieejam arī pilnpiedziņas sistēma "xDrive".

BMW 6. sērijas GT papildu aprīkojumā būs pieejama, piemēram, multimediju sistēma ar 10,2 collu skārienjutīgo ekrānu, kā arī vadības sistēma ar balsi un žestiem, projekcijas ekrāns, adaptīvā kruīza kontrole u.c.

Plašākai sabiedrībai jaunais BMW 6. sērijas GT pirmo reizi tiks parādīts rudenī notiekošajā Frankfurtes autoizstādē. Tirdzniecībā Eiropā jaunais modelis nonāks jau drīz pēc tam – novembrī.