Foto: Publicitātes foto

Amerikāņu koncerns "General Motors" uzsācis izstrādi jaunai aizmugurējo riteņu piedziņas platformai, kas būs paredzēta "Cadillac" markai, vēsta izdevums "Car and Driver".

Jaunā platforma iegūs "Omega" nosaukumu un būs paredzēta līdzšinējās "Sigma" šasijas modeļu ("CTS", "SRX" un "STS") pēctečiem, tostarp "Cadillac" flagmanim, kā kopgarums pārsniegs 5,2 metrus un tādējādi būs vēl garāks par vācu pagarinātās riteņu garenbāzes reprezentatīvajiem sedaniem.

Pēc provizoriskas informācijas, vislielākais "Cadillac" sedans tirdzniecībā nonāks pēc diviem gadiem, tomēr oficiāli šis projekts vēl nav apstiprināts. Gaidāms, ka šis modelis iemiesos "Cadillac Sixteen" koncepta motīvus (attēlā).

Tāpat iespējams, ka uz jaunās platformas tiks izgatavota grezna "Cadillac" kupeja vai kabriolets, kas ieturēta "Ciel" koncepta stilā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!