Jaunais "Lexus LS" izstrādāts uz pagarinātās modulārās aizmugurējo riteņu piedziņas platformas "GA-L", kas pirmo reizi tika izmantota "LC 500" kupejas pamatā. Japāņu limuzīna kopgarums ir 5235 milimetri, bet riteņu garenbāze sasniedz 3125 mm. Tādējādi jaunais sedans kļuvis par trim centimetriem garāks par savu priekšteci pagarinātajā versijā.

Tāpat jaunajam "Lexus" limuzīnam ir palielināts virsbūves platums un pazemināts smaguma centrs. Jaunais "LS" ir aptuveni par 90 kilogramiem vieglāks nekā priekštecis, pateicoties plašajam alumīnija pielietojumam automobiļa konstrukcijā.

"Lexus LS 500" versijā jaunais 3,5 litru sešcilindru benzīna turbomotors attīsta 415 zirgspēku jaudu un 600 ņūtonmetru griezes momentu. Atgādinām, ka līdzšinējais "Lexus LS" savā jaudīgākajā versijā "600h" attīstīja 394 ZS.

Jaunais limuzīns ar šo 415 ZS turbomotoru no vietas līdz 60 jūdzēm stundā (96 km/h) paātrināsies 4,5 sekundēs. Tāpat automobilim būs pieejama versija ar pilnpiedziņu, tomēr tās dinamiskie raksturlielumi pagaidām netiek atklāti.

Tāpat "Lexus LS" limuzīnā debitē "pasaulē pirmā premium pasažieru automobilī" 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas aizgūta no sportiskā modeļa "LC 500". "Lexus" apgalvo, ka, neskatoties uz to, ka tas ir tradicionālais "automāts", tas spējot pārslēgties tikpat ātri, kā modernās divsajūgu automātiskās transmisijas.

Vēl jaunajam "Lexus LS" ir pieejama pneimatiskā balstiekārta, projekcijas ekrāns ar virtuālo diagonāli 24 collas (šobrīd lielākais projekcijas ekrāns autobūvē) un audio sistēma "Mark Levinson".

Tirdzniecībā ASV jaunais "Lexus LS" nonāks gada otrajā pusē. Kad šis jaunais modelis būs pieejams Eiropā, pagaidām netiek precizēts.