"Lada Vesta CNG" dabasgāzes metāla balons atrodas bagāžas nodalījumā aiz aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm. Balona tilpums ir 90 litru un tas spēj ietilpināt 18 kubikmetrus dabasgāzes. Turklāt balonam ir drošības vārsts, kas neļaus tam uzsprāgt.

Vizuāli CNG modifikācija no standarta "Lada Vesta" atšķiras tikai ar lielāku degvielas uzpildes tvertnes dekoratīvo vāciņu, aiz kura tagad ir atvere ne tikai benzīna pistolei, bet arī gāzes uzpildei.

"Lada Vesta CNG" salonā ir speciāla poga, ar kuras palīdzību autovadītājs patstāvīgi var izvēlēties izmantojamo degvielas tipu. Gadījumā, ja gāze beigsies, automobilis automātiski pāries uz benzīnu.

"AvtoVAZ" norāda, ka dabasgāzes izmantošana pozitīvi atsaucas uz dzinēja resursu. "Lada Vesta CNG" aprīkots ar 1,6 litru agregātu, kas, darbojoties ar benzīnu, maksimāli attīsta 106 zirgspēkus, bet ar gāzi – 96 ZS.

Jau tuvākajā laikā "AvtoVAZ" uzsāks "Lada Vesta CNG" piegādes korporatīvajiem klientiem izmēģināšanai. Pagaidām Krievijas autoražotājs neatklāj, cik šī modifikācija maksās un kad tā nonāks pie markas izplatītājiem.

Atgādinām, ka Eiropā standarta "Lada Vesta" maksā no 12 490 eiro.