Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Opel" oficiāli atklājusi jaunās paaudzes "Insignia" modeli, kas jaunajā, nu jau otrajā paaudzē ieguvis "Grand Sport" piebildi modeļa nosaukumā.

Jaunajam "Opel Insignia Grand Sport" riteņu bāze ir pagarināta par 92 mm, sniedzot daudz plašāku vietu salonā, it īpaši aizmugurē sēdošajiem. Arī salonā jaunā "Insignia Grand Sport" iepriecina vadītāju ar par trim centimetriem zemāku sēdpozīciju.

Tāpat kā "Opel Astra", arī jaunās "Insignia" izstrādes laikā galvenais uzstādījums bija efektivitāte. Optimizētais aprīkojums un vieglu materiālu izmantošana ir palīdzējusi samazināt svaru par 175 kilogramiem. Automobilim pieejama visu riteņu piedziņas sistēma ar griezes momenta sadalījumu reālā laikā un astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Turklāt "Insignia Grand Sport" ir pieejama ar virkni augstākā līmeņa tehnoloģijām, kas padara braukšanu ar to drošāku, relaksējošāku un ērtāku nekā jebkad agrāk. Balstoties uz "Astra" izmantoto LED matricu adaptīvo gaismu sistēmu, "Opel" inženieri jau ir izstrādājuši otrās paaudzes "IntelliLux" gaismas priekš "Insignia": tās ir ātrākas, precīzākas un jaudīgākas, un tālās gaismas spēj izgaismot 400 metrus tālu.

Izvirzītais radiatora dekoratīvais režģis un smalkās līnijas lukturu dizains ir tieši ietekmējies no "Monza Concept", uzlabojot automobiļa priekšpuses plašo tēlu un nodrošinot drosmīgāku izskatu. Radiatora reste atrodas zemāk nekā iepriekšējam modelim un vairāk uzsver stāju.

Pagarinātā garenbāze un pilnīgi jaunā virsbūve sniedz aizmugurē sēdošajiem pasažieriem par 32 milimetriem vairāk vietas gurnu augstumā, papildus 25 milimetrus pleciem un ceļgaliem un par astoņiem milimetriem vairāk vietas galvai. Arī bagāžas nodalījuma tilpums no 490 līdz 1450 litriem ir diezgan iespaidīgs.

Priekšējais panelis ir pilnībā pielāgots vadītājam un tādēļ labāk iekļaujas mašīnā un iegūst sportiskāku sajūtu. Bagātīgā viduskonsole vēl papildus apkļauj vadītāju, līdzīgi kā augstākās klases automašīnā.

Daudz uzmanības ir veltīts informācijas un izklaides sistēmas interfeisam. "IntelliLink" skārienjutīgais ekrāns bez rāmja uzsver tehnisko raksturu. Daudzas funkcijas tiek kontrolētas caur skārienekrānu, lai vienkāršotu saskarni, bet trīs funkcionālās kontroles zonas ir paredzētas, lai atļautu ātras un intuitīvās darbības: augšējā ir paredzēta galvenajām informācijas un izklaides sistēmas funkcijām, centrālā paredzētas klimata un apsildes vadībai, bet zemākā ir vadītāja asistenta kontrolei. Šis ļoti skaidrais izkārtojums neliek vadītājam un pasažieriem maldīties skārienekrāna apakšizvēlnēs, lai atrastu būtiskākās funkcijas.

Uzsākot tirdzniecību, jaunā "Opel Insignia" būs pieejama ar plašu jaunākās paaudzes turbo dzinēju un transmisiju piedāvājumu. Jaunums piedāvājumā ir astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Sākotnēji būs pieejama tikai kombinācijā ar visu riteņu piedziņu.

Uzlabotā "FlexRide" šasija nodrošina pielāgo amortizatorus, stūres iekārtu, droseles reakciju un pārslēgšanās punktus (automātiskajai pārnesumkārbai) patstāvīgi vai arī pamatojoties uz kādu no vadītāja izvēlētajiem režīmiem – "Standard", "Sport" vai "Tour". Atkarībā no izvēlētā režīma stūres un droseles reakcijas ir tiešākas un ESP pretslīdēšanas sistēma iejaucas agrāk vai vēlāk.

"Opel Insignia Grand Sport" plašākai sabiedrībai pirmo reizi tiks parādīts nākamā gada martā notiekošajā Ženēvas autoizstādē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!