Tā kā atvērta tipa automobiļu virsbūve ir mazāk noturīga pret lieci un vērpi kā analoģisks spēkrats ar statisku jumtu, tas negatīvi atsaucas arī uz automobiļa vadāmību. Tāpēc „Pagani” inženieri modernizēja „Pagani Zonda” šasiju, kā arī oglekļa šķiedras un titāna monokoku. Pēc kompānijas pārstāvju vārdiem, rezultātā rodstera vadāmība praktiski neatšķirsies no kupejas. Turklāt noņemamais jumts izstrādāts tā, lai būtu ievietojams bagāžas nodalījumā rodstera priekšdaļā.
„Pagani Zonda Cinque” aprīkots ar jau pazīstamo „AMG” 7,3-litru V12 dzinēju, kas sajūgts ar sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu un attīsta 678 zirgspēku jaudu. No vietas līdz 100 km/h ekskluzīvais rodsters paātrinās 3,4 sekundēs, bet līdz 200 km/h – 9,6 sekundēs. Automobiļa maksimālais braukšanas ātrums sasniedz 350 km/h.
Piecos eksemplāros izgatavotais „Pagani” rodsters maksās 1,3 miljonus eiro katrs.