"Peugeot 508 SW" tiek atklāts dažus mēnešus pēc šī modeļa jaunās paaudzes debijas – atšķirībā no iepriekšējās paaudzes "508" jaunajam vairs nav sedana modifikācijas, jo to aizstājis piecdurvju liftbeks.

Jaunais "Peugeot 508 SW" ir nedaudz mazāks par iepriekšējo, arī bagāžas nodalījuma tilpums tam ir nedaudz sarucis – 530 litru, kas ir par 30 l mazāk nekā priekštecim. Salīdzinājumam: šī segmenta līderim "VW Passat Variant" bagāžas nodalījuma tilpums ir 650 l.

Pasažieru komfortam "Peugeot 508 SW" aizmugurējo sēdekļu atzveltni var atgāzt pa 27 grādiem. Tāpat šīs atzveltnes ir nolokāmas, izveidojot līdzenu grīdu un bagāžas nodalījuma tilpumu palielinot līdz 1780 litriem.

Visādi citādi "Peugeot 508 SW" atkārto pirms pāris mēnešiem prezentēto šī modeļa jaunās paaudzes liftbeku. Automobiļa interjers ieturēts franču autoražotāja jaunajā "i-Cockpit" stilā, kur mērinstrumentu paneļa vietā ir 12,3 collu ekrāns, bet multimediju un navigācijas sistēmai tiek izmantots 10 collu skārienjutīgais ekrāns.

Salīdzinājumā ar priekšteci jaunais universālis kļuvis par 70 kilogramiem vieglāks, galvenokārt pateicoties modulārās platformas EMP2 izmantošanai. Tāpat automobilim pieejama adaptīvā balstiekārta (tikai "GT" versijā), kā arī nakts redzamības sistēma, kas, pēc franču autoražotāja apgalvojuma, ir pirmā šī tirgus segmenta automobilim.

"Peugeot 508 SW" ir pieejami tie paši motori un transmisijas, kā jaunajam liftbekam. Tie ir benzīna dzinēji ar 180 un 225 zirgspēku jaudu, kā arī dīzeļmotori ar jaudu no 130 līdz 180 ZS. Visiem motoriem pieejams jaunā astoņpakāpju automātiskā "Aisin" pārnesumkārba, vienīgi versija ar 130 ZS dīzeļdzinēju pieejama tikai un vienīgi ar sešpakāpju manuālo transmisiju.

Plašākai sabiedrībai "Peugeot 508 SW" tiks parādīts rudenī notiekošajā Parīzes autoizstādē.