Kompānija “Subaru” izstrādājusi jaunās paaudzes atvieglinātās versijas hečbeku “Subaru Impreza WRX STI Spec C”, kas tiek izmantots kā sagatave N grupas rallija bolīdiem. Automobilim ir ne tikai atvieglināts svars, bet arī veikti vairāki tehniskie uzlabojumi.

Uzstādot alumīnija motora pārsegu, mazāku akumulatoru, polikarbonāta logu stiklus, vieglākus 18 collu riteņu diskus ar “Bridgestone Potenza RE070” riepām un remonta komplektu rezerves riepas vietā, automobiļa svaru izdevies samazināt par aptuveni 70 kilogramiem.

Tāpat “Spec C” versija ieguvusi citādu degvielas sūkni, atsperes un amortizatorus, aizmugurējo šķērsstabilizatoru un stabilizatoru atsaites. Mainīts arī aizmugurējais diferenciālis.

Veiktas izmaiņas arī zem motora pārsega, kur dzinējam uzstādīta ražīgāka turbīna, starpdzesētāja apsmidzināšana ar ūdeni un pārprogrammēts motora elektroniskais vadības bloks. Tomēr šie uzlabojumi nav izmainījuši jaudas un vilkmes parametrus – divlitru opozītmotors joprojām attīsta 308 zirgspēku jaudu un 422 Nm maksimālo griezes momentu. Kā norāda “Subaru” savā preses paziņojumā, tad šīs veiktās izmaiņas automobili padara “asāku” un atsaucīgāku uz akseleratora pedāļa nospiešanu.

“Subaru Impreza WRX STI Spec C” tiks izgatavots tikai 900 vienībās ierobežotā sērijā, tā cena pagaidām netiek atklāta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!