Foto: Publicitātes foto

Uļjanovskas autorūpnīca (UAZ) prezentējusi atjaunināto mikroautobusu "2206" jeb tā saucamo "buhanku", kas ražošanā ir vēl no 1985. gada. Automobilim būs jauns mērinstrumentu panelis un sēdekļi ar apsildi (68 eiro) un iespēju tos bīdīt uz priekšu un atpakaļ.

Neskaitot jaunus mērinstrumentus, "UAZ 2206" ir arī citāds stūresrats un pogu izvietojums – uz priekšējā paneļa tagad ir sēdekļu apsildes vadības pogas un avārijas signāla poga. Tāpat Uļjanovskas inženieri ir radījuši novietni zem magnetolas, 12 voltu ligzdu un cimdu nodalījumu.

Vēl šim 30 gadus vecajam UAZ mikroautobusam krievu inženieri ir uzlabojuši skaņas un vibrāciju izolāciju. Tāpat ir pastiprināts balstrāmis un virsbūves stiprinājumu kronšteini. Savukārt siltais gaiss tiks atsevišķi novadīts arī uz aizmugurējo sēdekļu rindu.

Dzinējs gan palicis bez izmaiņām. "UAZ 2206" joprojām tiks komplektēts ar 2,7 litru benzīna dzinēju "ZMZ-409", kas attīsta 112 zirgspēku jaudu (208 Nm). Transmisija – piecpakāpju manuālā. Tas ļauj pilnpiedziņas mikroautobusam paātrināties līdz 127 km/h. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 13,5 litri benzīna uz 100 km.

"Buhankas" ir pieejamas gan pasažieru, gan kravas versijās (tostarp ar auduma tentu). "UAZ 2206" cena ir no 429 990 rubļiem (5857 eiro), kamēr dārgākā versija maksās 559 990 rubļus (7628 eiro).

"UAZ 2206" debitēja 1985. gadā un ir turpinājums oriģinālajam "UAZ 452" modelim, kas ražošanā tika ieviests 1965. gadā. Iepriekšējās modernizācijas ietvaros 2011. gadā šis krievu pilnpiedziņas mikroautobuss ieguva bremžu pretbloķēšanās sistēmu ABS, stūres pastiprinātāju un drošības jostas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!