Foto: Publicitātes foto

Kompānija "Volkswagen" (VW) izstrādājusi jaunās paaudzes "Passat" modeļa visekonomiskāko modifikāciju "BlueMotion" ar dīzeļmotoru. Eiropas tirgū šo versiju gan sedana, gan universāļa modifikācija var jau pasūtināt.

"VW Passat BlueMotion" aprīkots ar 1,6 litru dīzeļmotoru, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu un 250 ņūtonmetru griezes momentu. Dzinējs sajūgts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš ir 3,7 litri dīzeļa uz 100 km (pilsētā – 4,3 l; uz šosejas – 3,3 l uz 100 km).

Visekonomiskākais "VW Passat" tiek komplektēts ar 16 collu riteņu diskiem, kā arī speciālu aerodinamiski uzlabotu radiatora dekoratīvo režģi, kas samazina gaisa pretestību un attiecīgi uzlabo degvielas ekonomiju.

Vācijas tirgū "VW Passat BlueMotion" maksā 29 495 eiro, bet šīs pašas versijas unversālis – 30 500 eiro.

Tomēr absolūti visekonomiskākā "VW Passat" modifikācija ir "GTE" hibrīds, kas tika parādīts pagājušā gada rudenī Parīzes autoizstādē. Šajā versijā automobilis aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 1,4 litru turbopūtes benzīna dzinēju (156 ZS), elektromotoru (114 ZS), litija jonu akumulatoru komplektu (9,9 kWh) un sešpakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu DSG. "VW Passat GTE" spēka agregāta kopējā jauda ir 218 ZS, un tas, pēc ražotāja datiem, vidēji patērē tikai divus litrus benzīna uz 100 km.

Fotogalerija ar standarta "VW Passat":

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!