Turpinājumā nudien solās būt aizraujoša cīņa starp trim līdervienībām – „Mitsubishi”, „Nissan” un „Volkswagen”. No šo rūpnīcu komandu pilotiem tikai vienīgi Nani Roma palicis ārpus pirmā piecpadsmitnieka. Jāatzīmē tomēr, ka šai īsajā prelūdijā pārāks izrādījies vācu dīzeļauto. Kā jau iepriekš prognozēju, ļoti spēcīga ir privātkomanda „Nissan Dessoaude”. ‘De Meviuss – 12. vietā, Šinozuka – 14. vietā, Souza – 18. vietā. Mūsējie 163 automobiļu ieskaitē ir tur, kur bija loģiski viņus meklēt: 40. vietā Igors Skoks, 44. vietā Māris Saukāns, 54. vietā Jānis Āzis un 59. vietā Jānis Naglis.

Arī kravas automobiļu sacensībā brīnumi nav notikuši: saraksta augšgalā mijas „DAF”un „Kamaz”. Rīgas komandas ekipāža Taraņenko, Zēbergs, Roitbauere starp 69 censoņiem uzrādījusi 60. laiku.

Ja prologā vispār var runāt par negaidītiem rezultātiem, tad tas ir holandieša Arjana Brouera ceturtais labākais laiks starp motociklistiem. Līdzīgi kā pērn mūsu Vintera 183. starta numurs, tagad rezultātu protokola pirmajās ailēs eksotiski izskatās Brouera trīsciparu skaitlis 153. Tas tikai nozīmē, ka prologa uzvarētājam Dāvidam Fretiņjē, iespējams, rallija turpinājumā cīņā pret nomācošo „KTM” pūli būs viens cienīgs partneris ar „Yamaha”. Uz kopējā fona nebūt ne slikti izskatās arī igauņi – Taivo Luiks ir 68. vietā, bet Andress Ratseps 101. vietā.

Taču prologs bija tikai krāšņa izrāde skatītāju priekšā. Prologs stāv tik tālu no pārējiem rallijreida notikumiem un būtības, ka to pat var neņemt vērā. Stefans Petransels pirms starta intervijā sacīja, ka viņam sacīkstes sāksies tikai Āfrikā. To saprot visi sportisti, tomēr uzvarēt līdzjutēju pūļa acu priekšā un apliecināt savu spēku ir prestiži vienmēr un visur. Turklāt prologs šoreiz bija pa pāriem sadalītu braucēju dueļsprints, kas palīdzēja uzjundīt gan skatītāju, gan braucēju emocijas. Tiesa, tas neizslēdz iespēju, ka dažs jau plānoja turpmāko taktiku un pakārtoja sev vēlamāku starta vietu.

Izskatās, ka labu auto ir uzbūvējis rallijreidu lietpratējs Tjerī De Laverns, jo francūzis ar „Renault Megane Proto” ir sasniedzis 21. rezultātu. Toties par amerikāņu miljardiera Rona Beilija bagiju ar jaudīgu „Chevrolet” dzinēju joprojām varam tikai minēt. Vai nu Beilijs ir draņķīgs braucējs, vai ...? Sirils Ribass ar aizvēsturisko „Citroen 2CV” Beilijam prologā zaudēja mazāk nekā minūti un abu ekipāžas ir pašā peletona astē.

Labi ir tas, ka garajā 900 km rītdienas pārbraucienā uz Granādu mūsu četras ekipāžas startēs tuvu viena aiz otras. Vajadzības gadījumā iespējams ātri sniegt palīdzību, un tik garā ceļā visādi var atgadīties (trīs reizes pār kreiso plecu). Veiksmi mūsu sportistiem un līdzjutējiem 2005. gadā!!!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!