Pirmajos trijos čempionāta posmos "Michelin" kompānija ir pierādījusi, ka uz doto brīdi viņu riepas ir galvas tiesu pārākas par japāņu "Bridgestone" riepām.
Tam ir arī visai objektīvs iemesls - pirms 2005. gada sezonas "Bridgestone" nometnē palikusi tikai viena lielā komanda, kas regulāri veic testus - "Ferrari". Tikmēr "Michelin" labā nopietna testu programma ir vismaz sešām komandām. "Bridgestone Motorsport" vadītājs Hiaso Suganuma vācu izdevumam "Bild" atzina, ka kompānijas galvenais uzdevums ir pirms nākamās sezonas uz savu nometni pārvilināt vienu vai divas komandas. Tomēr lielo komandu iebildumi attiecībā uz pievienošanos "Bridgestone" ir prognozējami un pamatoti: japāņu kompānija būtībā ekskluzīvi uzsvaru liek uz "Ferrari" komandu un pārējām "Bridgestone" riepu izmantotājām nākas samierināties ar tādām riepām, kādas ir piemērotas ""Ferrari" konkrētajam modelim. "Mūsu un "Ferrari" sadarbības kvalitāte ir augsta," paziņoja japāņu speciālists. "Tomēr mums nav nekas pret sadarbību ar jaunām komandām. Ja kāda komanda vēlas mūsu riepas, mēs labprāt uzsāktu sadarbību." Attiecībā uz šī gada izredzēm, Suganuma bija visai optimistisks, norādot, ka "Ferrari" un "Bridgestone" strādā ļoti smagi, lai atgrieztos virsotnē. "Vēl ir pietiekami daudz laika - 2005. gada kalendārs ir ļoti garš," japānis citēja Mihaelu Šūmaheru. ""Ferrari" atkal gūs uzvaras jau šosezon - par to es nešaubos."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!