Foto: DELFI

43% autovadītāju izvēlas iegādāties OCTA degvielas uzpildes stacijās (DUS) brīžos, kad tuvojas esošās OCTA beigu termiņš, noskaidrots apdrošināšanas sabiedrības "ERGO" un "Statoil" veiktajā pētījumā. Savukārt katrs ceturtais atzinis, ka OCTA iegādājies DUS, jo nav bijusi iespēja to izdarīt internetā.

Kā citus iemeslus, kāpēc OCTA tiek pirkta DUS, autovadītāji minējuši – tas ir ērtākais veids, kā to izdarīt (12%), vai tuvumā nebija apdrošināšanas filiāļu (8%). Tikai 2% autovadītāju atzinuši, ka OCTA DUS iegādājās pēc tam, kad Ceļu policija fiksēja, ka tie satiksmē bija devušies bez apdrošināšanas.

"Pētījums rāda, ka autovadītāji atzinuši DUS par vienu no pieejamākajiem pārdošanas kanāliem. Savukārt gandrīz katrs ceturtais, it sevišķi reģionos, iegādājas OCTA DUS, ja nav pieejams internets," norāda ERGO pārstāvis Ivars Vismanis.

Autovadītāji degvielas uzpildes stacijās kopā ar OCTA polisi bieži iegādājas arī citas preces. Piemēram, gandrīz katrs trešais autovadītājs iegādājies arī pārtikas produktus un bezalkoholiskos dzērienus, katrs ceturtais – automašīnas kopšanas līdzekļus un preses izdevumus, bet katrs piektais arī tabakas izstrādājumus.

Pētījums par autovadītāju OCTA polises pirkšanas paradumiem veikts sadarbībā ar "MindScan", un tajā kopumā piedalījās 833 respondenti visā Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!