Foto: Publicitātes foto

Kompānijai "BMW" izdevies atgūt pirmo vietu "premium" automobiļu tirgus segmentā, apsteidzot līdzšinējo līderi "Audi", kamēr "Mercedes-Benz" joprojām ir trešajā vietā, liecina statistikas dati par februārī realizētajiem spēkratiem pasaulē, vēsta aģentūra "Automotive News".

Februārī "BMW" visā pasaulē pārdeva tikai par 407 automobiļiem vairāk nekā "Audi". Tomēr "BMW" realizācija pieaugusi par septiņiem procentiem salīdzinājumā ar analoģisku laika periodu pērn, kamēr "Audi" šis pieaugums ir tikai 3,2%. Savukārt "Mercedes-Benz" tendence ir lejupejoša, jo aizvadītajā mēnesī realizētie 37 229 automobiļi ir par 5,8% mazāk nekā pērnā gada februārī.

Tik būtisku realizācijas pieaugumu "BMW" skaidro ar augošo pieprasījumu pēc jaunā 3. sērijas (+26%) un "X1" (+40%) modeļa. Savukārt "Mercedes-Benz" taisnojas, ka viņu jaunākie modeļi – "CLA" un modernizētā E-klase – realizācijas apjomu palielinās turpmākajos mēnešos. Tāpat tuvākajā laikā tikšot prezentēts jaunās paaudzes S-klases limuzīns.

Nozares speciālisti visiem trim vācu "premium" auto ražotājiem šogad paredz noieta pieaugumu augošā pieprasījuma dēļ Ķīnā un ASV, kamēr Eiropā jaunu auto tirgus stagnē jau sesto gadu pēc kārtas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!