Foto: Publicitātes foto

Sestdien, 22. oktobrī, rallija "Latvija 2016" ietvaros ikviens interesents bija aicināts sēsties pie apvidus auto "SEAT Ateca" stūres un izmēģināt braucienu ar aizlīmētiem logiem – paļaujoties tikai uz 360 grādu kamerā redzamo. Kamēr par atmosfēru rūpējās pasākuma vadītājs Normunds Avotiņš, paraugdemonstrējumus ar jauno SEAT modeli sniedza īpašais viesis Reinis Nitišs.

Arī svētdien, 23. oktobrī, no pulksten 12 līdz 16, katram, kurš apciemos Biķernieku trasi, būs dota iespēja pārliecināties par "SEAT Ateca" drošības sistēmas kvalitāti. Kā viena no 4,36 metrus garās "Ateca" aprīkojuma iespējām ir pilns elektronisko drošības asistentu komplekss. To prezentācijas laikā atzinīgi novērtējuši virkne Latvijas rallija titulēto vecmeistaru, piemēram, Harijs Rovanpera un Aleksejs Lukjanuks.

SIA "Autobrava" direktors Andris Sivickis stāsta, ka "jaunā "SEAT Ateca" ir radīta, lai pārvērstu ikdienišķo par mazliet neikdienišķu. Tā ir pilsētas videi atbilstošas jaudas automašina, kas nodrošina patīkamu braukšanu un ērtu iekļaušanos satiksmē un piedāvā visprogresīvākās tehnoloģijas, kas palīdzēs novērtēt katras dienas burvību. Aso līniju virsbūve zem sevis slēpj tādu pašu modulāro platformu, kas ir dārgākajai "Volkswagen Tiguan", tāpēc ir patiešām iekārojams modelis."

"SEAT Ateca" ir konstruēts uz VW plaši lietotās modulārās platformas MQB, un šī reālās pilsētvides apvidus auto bāzes modelim ir viena litra trīs cilindru turbodzinējs, kas spēj attīstīt 116 zirgspēkus un strādā pārī ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Šāds modelis Latvijā pieejams, sākot no 19 990 eiro. Tomēr, "Ateca" iespējamas arī tādas spēka pārvada iespējas kā, piemēram, "4Drive" pilnpiedziņa. Savukārt kā alternatīvu manuālajai transmisijai iespējams izvēlēties septiņu pakāpju DSG pārnesumkārbu.

Automobiļa komplektācijā viena litra motoru var mainīt uz 1,4 litru turbodzinēju ar 150 ZS, kas apgādāts ar divu cilindru atslēgšanas funkciju brīžiem, kad slodze ir minimāla. Citas motorizācijas opcijas – 1,6 litru dīzeļa agregāts ar 115 ZS, kā arī divu litru TDI ar 150 vai 190 zirgspēkiem.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!