Foto: Publicitātes foto
Koncerns "General Motors" (GM) izsludinājis jaunu klientu apmierinātības programmu. Pircējiem, kuri ir neapmierināti ar savu tikko iegādāto "Chevrolet", "Cadillac", "Buick" vai "GMC" automobili, koncerns piedāvā automobili nogādāt spēkratu atpakaļ pie dīlera un atgriezt samaksāto naudu pilnā apmērā.

Akcija attieksies uz 2009. un 2010.gadā iegādātajiem minēto marku automobiļiem. Atgriezt automobili varēs, ja no pirkuma brīža pagājusi ne mazāk kā 31 un ne vairāk kā 60 dienas, bet nobraukums nepārsniedz četrus tūkstošus jūdžu (aptuveni 6400 kilometru). Tiesa, nauda tiks atgriezta tikai standarta modeļa cenas apmērā, iekļautā papildus aprīkojuma vērtību neņemot vērā.

Jaunā GM klientu apmierinātības programma "May the Best Car Win" (Lai uzvar labākais automobilis – tulk.) ilgs līdz šāgada 30.novembrim un ir daļa no koncerna restrukturizācijas plāna realizācijas.

Kampaņas galvenais mērķis ir uzlabot GM tēlu. ASV tālrādē jau tiek rādīts reklāmas rullītis, kurā jaunais kompānijas vadītājs Edvards Vitakers pārliecina un aicina skatītājus pašus pārliecināties par GM spēkratu pārākumu starp citiem automobiļiem. Spiediet peles klikšķi uz tālāk redzamā attēla, lai noskatītos saistīto reklāmu!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!