Foto: Publicitātes foto

"Goodyear Tire & Rubber Company" ir sācis izmantot nākamās paaudzes silīciju, lai paaugstinātu tā riepu ietekmēto degvielas patēriņa efektivitāti. Jaunais silīcijs pirmo reizi izmantots "Goodyear EfficientGrip SUV" riepās, kas šomēnes nonāks Latīņamerikas tirgū. Silīciju saturošās riepas citos reģionos tiks ieviestas nākamā gada laikā.

Vairāk nekā desmit gadu "Goodyear" eksperti sadarbojušies ar "PPG Industries", lai precizētu un pārbaudītu, kā riepu veiktspēju ietekmē apstrāde ar silīciju. Izpētes mērķis bija uzlabojot riepu rites pretestību, neradot nelabvēlīgu ietekmi veiktspējā uz slapjas virsmas. "Goodyear" jaunajās "EffcientGrip SUV" riepās nākamās paaudzes silīcijs izmantots jaunā protektora rakstā un savienojumā, lai uzlabotu rites pretestību un veiktspēju uz slapjas virsmas.

Silīcijs tiek izmantots kā pastiprinošs elements riepu protektora savienojumos. Salīdzinājumā ar melno oglekli, kas ir tradicionālā tiek izmantots, silīcijs samazina rites pretestību. Savukārt mazāka rites pretestība uzlabo automašīnas degvielas patēriņa efektivitāti.

Jaunajam silīcijam, kuru "PPG Industries" nodēvējušas par "Agilon" silīciju, ir vēl viena būtiskas priekšrocība – tas ir apkārtējai videi draudzīgāks. Tā kā to ir vienkāršāk iejaukt citās sastāvdaļās, tad rūpnīcas riepu ražošanas procesā var patērēt mazāk enerģijas un samazināt izmešu daudzumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!