Foto: Publicitātes foto
Tas ir braukšanai ikdienā piemērots leģendārs sporta automobilis un stila ikona, kas nepārprotami atspoguļo "Porsche" dizainu un būtību – "Porsche 911". Šonedēļ Cufenhauzenā no montāžas līnijas noripojis miljonais šī automobiļa modelis – "Carrera S" īpašā virsbūves krāsā "Irish Green" ar vairākiem ekskluzīviem elementiem, kas veidoti pēc oriģinālā 1963. gada "Porsche 911" modeļa parauga. Šis divdurvju modelis joprojām ir stratēģiski svarīgākais uzņēmuma modelis, pateicoties kuram "Porsche" joprojām ir viens no pasaulē ienesīgākajiem automobiļu ražotājiem.

"Porsche" uzraudzības padomes priekšsēdētājs Volfgangs Porše ir piedalījies "Porsche 911" izstrādē jau no pirmās dienas: "Pirms 54 gadiem mums ar tēvu izdevās veikt pirmos braucienus pa Grosgloknera Alpu ceļu. Sēdēt "Porsche 911" toreiz bija tikpat patīkami kā tagad. Tas ir tādēļ, ka "Porsche 911" iemiesotās mūsu zīmola pamatvērtības šodien ir tikpat progresīvas kā pirmajā "Porsche 356", kas tika izgatavots 1948. gadā."

Ar "Porsche 911" tika radīta jauna automobiļu kategorija, un tas joprojām ir luksusa klases sporta automobiļu līderis. 2016. gadā vien visā pasaulē tika piegādāti 32 365 šī modeļa eksemplāri, kas ir vairāk nekā jebkad. Vairāku desmitu gadu garumā tam ir izdevies saglabāt savu ekskluzivitāti, un to iekāro ikviens automobiļu kolekcionārs.

"Porsche 911" kvalitāte ir leģendāra. Vairāk nekā 70% saražoto "Porsche 911" joprojām ir piemēroti braukšanai. Turklāt tas ir pastāvīgi atrodams kvalitātes rangu augšgalā, piemēram, ASV tirgus izpētes centra "J.D. Power" sākotnējās kvalitātes pētījumā.

Leģendārā modeļa izcilību apliecina arī neskaitāmi panākumi motorsportā. "Porsche 911" ir piemērots gan braukšanai ikdienā, gan sacīkšu trasei, turklāt nevienam citam sporta automobilim nav izdevies pārspēt tā panākumus. Vairāk nekā puse no 30 000 "Porsche" uzvaru dažādās sacīkstēs ir gūtas tieši ar šo leģendāro modeli. Tas aizrauj privātos autosporta entuziastus visā pasaulē dažādās ātrumsacīkstēs.

Uzņēmums nekad nav novirzījies no oriģinālā "Porsche 911" pamatkoncepcijas. "Taču mēs esam nemitīgi uzlabojuši "911" tehnoloģiju, lai pilnveidotu šo sporta automobili," stāsta "Porsche" valdes priekšsēdētājs Olivers Blūms, "tādēļ tas joprojām ir progresīvs un tehniskā ziņā inovatīvs transportlīdzeklis. Mums ir arī izdevies veiksmīgi paplašināt modeļu sēriju ar dažādām modeļu versijām."

Būtisks šo panākumu faktors ir ražotne galvenajā mītnē Cufenhauzenā, kur tiek ražoti visi "911" modeļi. Pateicoties pārdomātai ražošanas pieejai, šobrīd visi divdurvju automobiļi — "911", "718 Boxster" un "718 Cayman" – un to versijas tiek ražotas uz vienas montāžas līnijas. Montāžas darbinieki nevainojami pārzina līdz pat 200 dažādus uzdevumus un, pateicoties savai aizrautībai un zināšanām, nodrošina, ka katrs "Porsche" modelis tiek saražots zīmolam raksturīgajā kvalitātē. "Porsche" rūpnīcu padomes priekšsēdētājs Ūve Huks to komentē šādi: "Es nevaru iedomāties "Porsche 911" veiksmes stāstu bez mūsu unikālajiem darbiniekiem. Šodien mēs esam saražojuši miljono "Porsche 911". Patīkami ir tas, ka mūsu kolēģi joprojām taisa tos ar tādu pašu rūpību kā pirmo automobili. "Mission E" izstrāde Cufenhauzenas ražotnē iezīmē jaunu ēru uzņēmumā "Porsche". Un ir skaidrs –, ja vēlamies gūt ar to panākumus, mums būs vajadzīgi mūsu kvalificētie un motivētie darbinieki. Viņi parūpēsies par to, ka "Mission E" būs tikpat emocionāls piedzīvojums, kāds vienmēr ir bijis un būs mūsu "Porsche 911"."

Miljonais "Porsche 911" papildinās "Porsche" kolekciju šīs markas muzejā, bet pirms tam dosies pasaules tūrē un izbraucienos pa Skotijas augstkalnēm, Nirburgringas trasi, ASV un Ķīnu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!