Foto: Publicitātes foto

Aptuveni 10 gadu laikā "Dacia" ir iekarojusi vairāk nekā 3,5 miljonu klientu sirdis Eiropā un Vidusjūra baseina reģionā. Par jubilejas modeli šajā kārtas skaitlī kļuva "Dacia Sandero Stepway" modelis, kuru bija pasūtinājis klients no Londonas.

Jubilejas modeļa atslēgas svinīgā ceremonijā pasniedza "Renault" grupas vecākais priekšsēdētāja vietnieks pārdošanā un mārketingā Eiropā Denis Le Vots "Dacia" dīlersalonā Londonā Džodijai Panovai.

Kopš zīmola dibināšanas 2004. gadā šī bija jau 3 500 000. pārdotā "Dacia" automašīna. Džodija ir precējusies un audzina divus bērnus. Viņa kļuvusi par "Dacia Sandero Stepway" īpašnieci, turklāt atzīmē, ka šī ir pirmā automašīna, kuru iegādājusies pavisam jaunu, tikko no salona.

Laikā, kad Džodijas vecāki devušies ceļojumā uz Turciju, viņi redzējuši daudz "Dacia" automašīnu. Viņi ieteikuši savai meitai, lai tā painteresējas vairāk par šo zīmolu, jo tas atstājis labu iespaidu. Rezultātā Džodijai iepaticies "Sandero Stepway" dizains un viņa nolēmusi šo automobili iegādāties.

Divus gadus pēc pilnīgas sava klāsta atjaunošanas, zīmols turpina paplašināties. 2015. gada pirmajā pusē "Dacia" pārdošanas apjomi pieauga par 10,1%, sasniedzot 290 024 pārdoto transportlīdzekļu.

No 44 valstīm, kurās pārdod "Dacia" zīmolu, 2015. gada pirmajos sešos mēnešos 19 no tām sasniedza rekordaugstus pārdošanas apjomus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!