Foto: BBC
Svētdien, 26. jūnijā, britu raidsabiedrības BBC ēterā nonāca jau piektais "TopGear" jaunā vadītāju sastāva raidījums. Un šis bija pirmais, kuram auditorijas lielums pieauga salīdzinājumā ar kādu no iepriekšējiem raidījumiem. Svētdien "TopGear" tālrādē noskatījās 2,7 miljoni cilvēku, kas ir par 400 tūkstošiem vairāk nekā nedēļu iepriekš, bet joprojām krietni atpaliek no pirmā raidījuma vai iepriekšējo "TopGear" sezonu reitinga.

Lai arī aizvadītās svētdienas raidījumu vidēji skatījušies 2,3 miljoni cilvēku, auditorijas pīķis esot bijuši trīs miljoni skatītāju. Atgādinām, ka "TopGear" jaunā sezona debitēja 29. maijā ar 4,4 miljonu cilvēku auditoriju pie BBC ekrāniem. Bet līdz iepriekšējai nedēļai četru raidījumu laikā auditorija saruka līdz "TopGear" vēsturiski (kopš 2002. gada) viszemāko auditoriju – 2,3 miljoniem cilvēku.

Pēc jaunākā raidījuma sociālajos tīmekļos cilvēki nu vairs īpaši nesūdzas par "TopGear" galvenā vadītāja Krisa Evansa klaigāšanu, bet gan apstākli, ka viņš jau piekto raidījumu pēc kārtas ir vienā un tajā pašā apģērbā – gaiši zilos džinsos, melnos zābakos un dzeltenā T-kreklā, pār kuru pārvilkts melns džemperis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!