SIA "Latvija Statoil" klienti sasnieguši rekordaugstu dalību akcijā "Sakrāj savu somu kolekciju". Jau programmas sākumā pircēju aktivitāte pārsniegusi visas prognozes un šāda veida akciju rezultātus citviet Eiropā un Baltijā.

Augstā pircēju aktivitāte un lielais pieprasījums pēc somām šobrīd ir radījis situāciju, kad visas stacijās esošās somas ir jau nokļuvušas klientu īpašumā. Savukārt pārējiem pircējiem, kas sakrājuši nepieciešamo uzlīmju skaitu, vēl jāgaida jaunais somu pievedums. "Latvija Statoil" garantē to, ka visi klienti visas akcijas laikā saņemtās uzlīmes varēs samainīt vai nopirkt pret izvēlēto somu. Šis somu "deficīts" ir īslaicīgs.

Akciju "Latvija Statoil" organizē sadarbībā ar SIA "Eu.Promotions Baltic", kam ir liela starptautiska pieredze uzlīmju akciju organizēšanā. Sadarbībā ar dažādiem partneriem un dažādu balvu fondu akcijas ar šādu mehānismu noritējušas Slovākijā, Slovēnijā, Ungārijā, Čehijā, Austrijā, Lietuvā, Igaunijā un arī Latvijā.

"Pašreiz mēs apkopojam precīzu informāciju par to, cik Latvijas auto braucēju iesaistījušies "Good Year" somu akcijā. Dati būs pieejami nākošnedēļ. Taču jau pašreiz mēs zinām, ka aktivitāte 2,5 reizes pārsniedz to, kāda bijusi līdzšinējās akcijās Latvijā un citviet Eiropā," stāsta Jana Rubīna, SIA "Latvija Statoil" mārketinga vadītāja.

Lai novērstu somu trūkumu, akcijas organizatori pašreiz strādā ļoti dinamiski ciešā sadarbībā loģistikas partneri un somu ražotāju, lai pēc iespējas īsākā laikā pilnībā apmierinātu klientu pieprasījumu pēc somām. Pašreiz no ražotāja ir pienācis kārtējais somu pievedums un somas tiek piegādātas "Latvija Statoil" stacijām.

"Pircēju aktivitāte norāda uz to, ka pircējiem akcijas balvu fonds – "Good Year" somu kolekcija, šķiet patiešām pievilcīgs. Iespējams, ka dalību veicinoša loma bijusi arī tam, ka atšķirībā no citām līdzīgām akcijām, mūsu balvu fonds uzrunā līdzvērtīgi kā sieviešu, tā arī vīriešu auditorijas. Protams, būtisku lomu spēlē arī ekonomiskā situācija, jo cilvēki daudz aktīvāk kā līdz šim izmanto dažāda veida akcijas," norāda J.Rubīna.

Jau ziņots, ka "Latvija Statoil" šobrīd īsteno kampaņu "Sakrāj savu somu kolekciju" , kuras laikā par katru pirkumu 5 vai 20 latu vērtībā klienti saņem vienu akcijas uzlīmi. Sakrājot noteiktu skaitu uzlīmju, ir iespēja par brīvu vai ar 80% atlaidi iegūt savā īpašumā astoņu veidu "Good Year" somas. Uzlīmju akcija ilgs līdz 2009.gada 31.decembri. Uzlīmes apmainīt pret somām varēs līdz 2010.gada 21.janvārim.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!