Foto: Publicitātes foto

"Toyota" pirmo sešu mēnešu laikā ir vislabāk pārdotais automobiļu zīmols – ar 5735 Baltijas valstīs pārdotiem automobiļiem, kas pārspēj jebkuru citu autoražotāju.

Salīdzinājumā ar pērnā gada pirmajiem sešiem mēnešiem "Toyota" pārdošanas apjomu ir palielinājuši par 33%, realizējot par 1422 automobiļiem vairāk. "Toyota" ir palielinājusi arī savu tirgus daļu līdz 14,2%, kas to padara par visiecienītāko automobiļu zīmolu Baltijas valstīs.

Šogad "Toyota" bauda stabilus panākumus visās trīs Baltijas valstīs. Latvijā 2017. gada pirmajā pusē "Toyota" ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols, pārdošanas apjomam salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn palielinoties gandrīz par 25%, kas nozīmē 1264 pārdotus jaunus "Toyota" automobiļus.

"Toyota" ir arī zīmols, kas visvairāk paplašinājis savu tirgus daļu, sasniedzot 13% – tas ir 2,6 procentu pieaugums salīdzinājumā ar šo pašu periodu pagājušajā gadā.

Zīmola spēcīgos rezultātus ietekmējuši "Toyota" hibrīda modeļu panākumi – pieprasījums pēc hibrīda piedziņām aizvien pieaug. Par klientu "labo apetīti" uz hibrīdiem vistiešāk liecina "Toyota RAV4 Hybrid" panākumi. Klienti šo hibrīda SUV uzņēma patiesi labi, un 60% no visiem pārdotajiem "Toyota RAV4" automobiļiem ir hibrīdi.

Ekstravagantā dizaina "Toyota C-HR" krosovers ir vēl viens "Toyota" modelis, kas klientu vidū bauda ievērojamu popularitāti. Tā pārdošana tiks uzsākta šogad, un tas arī savā segmentā ievieš inovāciju – hibrīda piedziņu. Aprīkots ar jaunākās paaudzes hibrīda sistēmu, tas dāvā vienmērīgu un aizraujošu veiktspēju, ko izvēlas 45% klientu.

Nule atjaunotā dizaina "Yaris", kas tirgū nonāca šopavasar, arī ir guvis stabilu klientu loku, un arī šim automobilim ir izdevies palielināt hibrīdu pārdošanas apjomus – līdz 37%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!