Foto: Publicitātes foto
Ja gadās nonākt Parīzē un apmeklēt pasaulē populārāko mākslas muzeju – Luvru, pievērsiet uzmanību stikla ietvariem, kas klāj pasaulslaveno mākslinieku šedevrus. Daļa no tiem ir ražoti Latvijā – uzņēmumā „GroGlass”, kas šogad konkursā „Eksporta un inovācijas balva” pretendē uz eksportspējīgākā komersanta titulu lielo un vidējo komercsabiedrību grupā.

SIA „GroGlass" nodarbojas ar antireflektīva jeb neatstarojoša stikla pārklājuma ražošanu, ko var izmantot mākslas darbu ierāmēšanai, televizoriem, stikla vitrīnām un veikalu skatlogiem, kur gaismas atstarošanās ir nevēlama. 

Kaut arī SIA „GroGlass" ražošanu uzsāka tikai pirms četriem gadiem, šajā īsajā laika periodā uzņēmumam izdevies kļūt par vienu no pasaulē vadošajiem ražotājiem savā nozarē. Pašlaik „GroGlass" savu produkciju eksportē uz vairāk nekā 25 valstīm, tostarp Eiropas Savienības dalībvalstīm, ASV, Kanādu, Brazīliju, Čīli, Dienvidāfrikas Republiku, Turciju, Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Krieviju, Ķīnu, Koreju, Austrāliju u.c. 

Arī „GroGlass" klientu portfelī atrodamie vārdi komentārus neprasa. Uzņēmuma ražotā produkcija izmantota ne tikai Luvras un Londonas Nacionālās galerijas mākslas darbu ierāmēšanā, bet arī lielākā Nīderlandes muzeja „Rijksmuseum" ekspozīcijas rekonstrukcijā. Tāpat „GroGlass" stiklu izmanto „Bang&Olufsen" televizoru ražošanā. Šie un daudzi citi projekti palīdzējuši uzņēmumam jau trīs gadus pēc kārtas panākt apgrozījuma pieaugumu 100% apmērā, un šogad SIA „GroGlass" plāno sasniegt 10 miljonu eiro apgrozījumu. 

Kā galveno iemeslu dalībai konkursā „Eksporta un inovācijas balva" uzņēmuma pārstāvis Artūrs Rožkalns norāda vēlmi informēt sabiedrību, ka arī Latvijā ir augsto tehnoloģiju uzņēmumi, kas ražo unikālus produktus un kam ir potenciāls kļūt par savas nozares līderi visā pasaulē. 

„Plānojam palielināt ražošanas jaudu, jo esam radījuši produktu, kas ir augstas kvalitātes un iegādājams par pieņemamu cenu, tāpēc pieprasījums palielinās. Tāpat turpinām attīstīt jaunus antireflektīvā stikla veidus, pielāgojoties klientu un tirgus vajadzībām," nākotnes plānus iezīmē A. Rožkalns. 

Konkursa „Eksporta un inovācijas balva 2012" laureātu svinīgā apbalvošana notiks š.g. 19. decembrī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!