Foto: PantherMedia/Scanpix
Lai gan vasaras sākums – jūnijs - bija diezgan nelabvēlīgs saldējuma tirgotājiem, jo laiks pārsvarā bija vēss un lietains, jūlijā karstumā ražotāji saskārušies ar pamatīgu pieprasījuma pieaugumu, portālam "Delfi" norāda saldējuma ražotāji.

"Straujš patēriņa pieaugums sākās līdz ar pirmajām siltajām jūlija dienām. Pircēji, noilgojušies pēc vasaras klasikas – saldējuma, zibenīgi iztukšoja veikalu plauktus. Lai nodrošinātu augošo pieprasījumu, rūpnīca sāka strādāt 24/7 režīmā," norāda "Premia FFL" marketingā vadītāja Inga Bajāre, minēdama, ka darbinieki strādājuši trīs maiņās, lai nodrošinātu nepieciešamo saldējuma apjomu.

Vasarā "Premia" saldējuma rūpnīcā saražojusi 40 tonnas saldējuma dienā, tāpat dienā no rūpnīcas noliktavām pie patērētājiem visā Baltijā esot nogādātas 70 tonnas saldējuma. "Jau februārī sākām gatavoties vasaras sezonai un veicām saldējuma uzkrājumus. Tādējādi mums izdevās palielināt iepriekš plānoto ražošanas apjomu un nodrošināt pieprasījumu," norāda kompānijas pārstāve.

Savukārt piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" šī gada jūlijā Latvijā pārdevis gandrīz 700 tonnas saldējuma, kas esot par 20% vairāk nekā pērn šajā periodā. Kompānijas pārstāvji arī norāda, ka jūlijā āra tirdzniecības vietās pārdošanas apjoms pieaudzis vairāk nekā trīs reizes.

"Jūlija karstajās dienās veikalu pieprasījums pēc saldējuma pieaudzis aptuveni par 55%. Uzreiz jūtams arī pieaugums āra tirdzniecības vietās - īpaši Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos," informē "Food Union" saldējuma zīmola vadītāja Ilze Blauberga.

Savukārt kā norāda AS "Druva Food" pārdošanas vadītājs Jānis Muižnieks, pircēji aizvien vairāk pievēršot uzmanību preces kvalitātei.

"Esam gandarīti, ka arvien lielāku uzmanību pircēji sāk pievērst tieši produktu sastāvam - tiek izvērtēts, vai tie nesatur mākslīgas piedevas un vai to gatavošanā izmantoti kvalitatīvi un dabiski produkti, kas ir ļoti svarīgi, īpaši tāpēc, ka saldējums ir arī bērnu iecienīts gardums," stāsta Muižnieks.

Ar Muižnieks apstiprina, ka uzņēmumam nācies krietni palielināt ražošanas jaudu.

"Food Union" ir apvienotais AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens" uzņēmuma nosaukums. 

"Premia FFL" ir Tallinā bāzēts Igaunijas uzņēmums, kas iekļaujas koncernā "Premia Foods", un saražoto saldējumu realizē visās Baltijas valstīs.

AS "Druva Food" dibināta 1994.gadā un atrodas Saldus novadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!