Foto: Shutterstock

Latvijas pircēji arvien vairāk pievērš uzmanību olu izcelsmei un kvalitātei, pastāstīja Latvijā lielākā olu un to produktu ražotāja "Balticovo" valdes priekšsēdētājs Andris Platais.

"Kopumā Latvijas patērētāji, pērkot olas, ir tendēti tās izvēlēties, izvērtējot izdevīgāko cenu. Tajā tajā pašā laikā Latvijas patērētāji arvien vairāk pievērš uzmanību produktu izcelsmei un kvalitātei," sacīja Platais, piebilstot, ka nesen "Balticovo" produktam "Olas zemnieku" tika piešķirts "Zaļās karotītes" sertifikāts, līdz ar to no valstiskā sektora - bērnudārziem un skolām - pēc attiecīgā produkta pieauga pieprasījums.

Jau vēstīts, ka "Balticovo" pērn strādāja ar 43 miljonu provizorisko apgrozījumu, kas ir par apmēram 8% vairāk nekā 2013.gadā. 2013.gadā uzņēmums strādāja ar 39,764 miljonu eiro apgrozījumu un 750,9 tūkstošu eiro peļņu.

"Balticovo" pamatdarbība ir vistu olu, olu pulvera, olu šķidrās masas, vārītu vistu olu bez čaumalas, vārītu kapātu olu ražošana un realizācija.Uzņēmuma lielākais īpašnieks ir BCO, kam pieder 95,42% akciju, bet pārējās akcijas pieder vairākām privātpersonām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!