Foto: Publicitātes foto

Uzņēmumā "Spilva" darbu sākusi jauna ražošanas līnija, kā rezultātā par 13% palielināta majonēzes ražošanas jauda un ieviests jauns iepakojums - stāvpakas, informē "Spilvas" sabiedrisko attiecību konsultants Andris Zeļenkovs.

Projekta kopējās investīcijas ir 761,3 tūkstoši eiro, tostarp Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansējuma daļa veido 339,2 tūkstošus eiro.

Pēc Zeļenkova teiktā, pastiprinātas izturības hermētiskais iepakojums nodrošina produkta aizsardzību pret saules staru un gaisa ietekmi, uzlabojot produkta uzglabāšanu un saglabājot kvalitātes īpašības ilgākā laika posmā.

"Spilvas" ražošanas direktore Egita Bērziņa norāda, ka projekta īstenošanai bija nepieciešams aptuveni gads, kura laikā veikti plānošanas darbi, uzstādīta jaunā iekārta un izvēlēts speciāls iepakojuma materiāls.

Jaunajam iepakojuma materiālam ir trīs aizsargslāņi, kas pasargā no saules staru ietekmes un nodrošina ilgāku produkta derīguma termiņu. "Turklāt jaunais iepakojums ļauj noteiktu laiku - septiņas dienas - uzglabāt produktu ārpus ledusskapja, kas majonēzes gadījumā ir nozīmīga inovācija," viņa min.

Atkarībā no majonēzes veida un tilpuma, iekārta saražo 40-50 majonēzes paciņas minūtē.

Pašlaik tiek ražoti četri "Spilvas" majonēzes veidi - "Brokastu", "Rosola", "Provansas" un "Baraviku" , un pieejami divu tilpumu iepakojumi - 250 mililitri (ml) un 400 ml.

"Jau šoruden paredzēts stāvpakās pildīt arī dažus salātu mērču - dresingu - produktus. Jaunā stāvpaku līnija ievērojami palielinās majonēzes eksporta potenciālu," uzsver Bērziņa.

Jaunā iekārta iegādāta un uzstādīta sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) projekta "Augstas pievienotās vērtības tehnoloģiju ieviešana SIA Spilva ražotnē" ietvaros.

"Spilva" darbību sāka 1992.gadā. Uzņēmuma produktu klāstā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas.

Uzņēmums pilnībā pieder Zviedrijas "Procordia Food AB", kas iekļauta "Orkla Group".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!