Lai gan "Kentucky Fried Chicken" (KFC) jau šobrīd izjūt konkurentu aktivitātes, īstā cīņa sāksies vēlāk, kad kompānija atvēršot vēl vairākus restorānus, portālam "Delfi" prognozē KFC mārketinga vadītājs Latvijā un Lietuvā Vitalijus Žiauga.

"Jā, esam manījuši konkurentu aktivitātes, taču tās nesauktu par agresīvām. Mēs ticam, ka īstā konkurence sāksies vēlāk, kad pārņemsim lielāku tirgus daļu," norāda Žiauga.

Kā stāsta Žiauga, lielākie KFC konkurenti Rīgā ir "Hesburger" un "McDonald's", taču uzņēmuma konkurentu redzes lokā esot arī virkne ar picērijām.

"Laikā, kad atvērām jauno KFC restorānu, vislielākās mārketinga kampaņas izvērsa tieši viena no lielākajām Rīgas picērijām," norāda Žiauga, piebilzdams, ka tas skaidrojams ar KFC stratēģiju, uzņēmuma sniegtos pakalpojumus neasociēt tikai ar ātrās ēdināšanas restorāniem vien.

Ziņots, ka ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "McDonald's" tuvāko divu gadu laikā investēs 11 miljonus eiro Baltijā, tostarp 3,79 miljonus eiro Latvijā.

Kā sarunā ar portālu "Delfi" apgalvoja kompānijas vadītājs Baltijā Vladimirs Jaņevskis, restorānu atvēršana nekādā mērā neesot saistīta ar KFC ienākšanu Latvijā.

"KFC" ir viens no lielākajiem ātrās ēdināšanas tīkliem pasaulē, kuram pieder vairāk nekā 18 000 restorānu 115 valstīs visā pasaulē, liecina KFC mājaslapā publicētā informācija. Uzņēmuma specializācija ir vistas gaļas burgeri, nageti un cita produkcija. Kompānijas pārdošanas apjomi 2013.gadā ASV vien tika lēsti 4,220 miljardu dolāru apjomā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!