Foto: Publicitātes foto
Saldumu un sāļo uzkodu ražošanas uzņēmums "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" investējis 1,6 miljonus eiro jaunu ražošanas iekārtu iegādē, pavēstīja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Līdz ar jaunajām iekārtām plānots gan palielināt ražošanas kapacitāti, gan ražot jaunus produktus – "Laima" sākusi ražot jauna koncepta konfekšu kolekciju "Gourmet".

"Jaunās ražošanas iekārtas nodrošina iespēju radīt konfektes ar pildījumiem, glazūrām un dekoriem, kurām līdzvērtīgas līdz šim varēja izgatavot tikai ar rokām," skaidro Mikša.

"Gourmet" produktu līniju veido šokolādes un riekstu izlase ar lazdu riekstu, pistāciju, kokosriekstu un zemesriekstu garšām, kā arī putoto krēmu trifeļu izlase ar kapučīno, citronu un aveņu trifeļu garšām.

Kopumā "Gourmet" kolekcijā būs septiņas jaunas konfektes, kuru glazūra gatavota no tradicionālās "Laima" tumšās šokolādes.

Pēc Mikšas teiktā, nākotnē plānots attīstīt šīs produkcijas eksportu.

Pašlaik "Laima" produktu portfelī ir teju 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Laima" produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") pārstāv šādus produktu zīmolus: "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!