Foto: LETA

AS "Latvenergo" mārketinga kampaņu organizēšanai 2018. un 2019. gadā tērēs 1,17 miljonus eiro, neskaitot pievienotās vērtības nodokli, liecina Iepirkumu uzraudzības birojā publicētā informācija.

Iepirkumā par kampaņu organizēšanu un komunikācijas materiālu izstrādi uzvarējuši trīs uzņēmumi – SIA "Triple Bounce", SIA "Reklāmas aģentūra "Adell"" un SIA "DDB Worldwide Latvia".

Pasūtījumus no "Latvenergo" minētie uzņēmumi veiks līdz 2019. gada 31. decembrim. Ja līdzēji par to rakstiski vienosies, vienošanos var pagarināt vēl uz vienu gadu, piemērojot tos pašus noteikumus.

Visiem uzņēmumiem līgumos piekodināts neizpaust trešajām personām informāciju par mārketinga kampaņu.

"Triple Bounce" pieder Vivitai Ančupānei, kura par "Latvenergo" reklāmas kampaņu gādāja arī 2014. gadā, kad notika elektroenerģijas "tirgus atvēršana". "Reklāmas aģentūra "Adell"" pieder Varim Lāzo. Savukārt "DDB Worldwide Latvia" par 60% pieder Edgaram Skultem, par 20% Andrim Rubinam, par 12% Agnitai Vāverei, bet par 8% – Kristiānam Vjaksem.

Vēstīts, ka "Latvenergo" koncerns pagājušajā gadā strādāja ar 925,62 miljonu eiro auditēto apgrozījumu, kas ir par 0,6% mazāk nekā 2016. gadā, savukārt koncerna peļņa pieauga 2,5 reizes, sasniedzot 322,02 miljonus eiro. Koncerns lēmis dividendēs valstij izmaksāt 156,41 miljonu eiro.

"Latvenergo" koncerns ir Baltijas mēroga energouzņēmums, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un pārdošanu, elektroenerģijas sadales pakalpojuma nodrošināšanu un pārvades sistēmas aktīvu nomu. "Latvenergo" obligācijas kotē biržas "Nasdaq Riga" parāda vērtspapīru sarakstā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!