Foto: LETA
Pirmdien pēc aizvadītajā nedēļas nogalē notikušās IT un klientu apkalpošanas sistēmas nomaiņas SEB banka sāk darbu jaunajā IT sistēmā, nodrošinot klientiem arī jaunu internetbanku, portālu "Delfi" informēja bankā.

SEB bankas vadītāja Ieva Tetere uzsvērusi, ka šodien noslēdzas viens būtisks posms SEB bankas jaunās IT sistēmas ieviešanā. Darbs pie jaunās sistēmas sācies uzreiz pēc eiro ieviešanas un tās izstrādē iesaistīti kopā 500 SEB Baltijas divīzijas darbinieki.

"Tajā pašā laikā šodien sākas jauns posms – klientiem nododam lietošanā jauno internetbanku, kas ir moderna un arī ērta. Apzināmies, ka mūsu klientiem būs nepieciešams laiks, lai ar jaunumiem iepazītos, jo pat visgaidītākās pārmaiņas prasa adaptēšanās laiku. Paldies klientiem par pacietību aizvadītajā nedēļas nogalē, kad bija ierobežota pakalpojumu pieejamība," skaidro Tetere.

SEB banka turpina novērtēt jaunās sistēmas ātrdarbību, kā arī turpmākās nedēļas visos apkalpošanas kanālos turpinās iepazīstināt un konsultēt klientus par izmaiņām, kas stājušās spēkā līdz ar jaunās sistēmas ieviešanu.

No 10. līdz 12. februārim SEB banka sniegusi atbalstu vairāk nekā 2000 klientu, kas sazinājušies ar banku pa informatīvo tālruni.

Banka saviem klientiem izveidojusi video, kas ļaus iepazīties ar jaunās internetbankas izkārtojumu un funkcionalitāti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!