Foto: LETA

Daugavpils pašvaldības AS "Tramvaju uzņēmums" ir pārtraucis atklāto būvuzraudzības konkursu pilsētas tramvaju transporta infrastruktūras renovācijas projektam, kam plānots piesaistīt Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansējumu, liecina uzņēmuma paziņojums Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Uzņēmuma paziņojums pašvaldības mājaslapā liecina, ka "Tramvaju uzņēmumam" nepieciešamas būtiskas izmaiņas šī atklātā konkursa nolikumā. Visi konkursa dalībnieki ir informēti par iepirkuma konkursa pārtraukšanu. Pašlaik iepirkuma komisija gatavo izmaiņas nolikumā.

Jau vēstīts, ka pērn oktobrī IUB vērsās firma "Skinest Latvia", kas saskatīja nepilnības konkursa nolikumā. Izskatot šo sūdzību, birojs to atzina par pamatotu, un tramvaja uzņēmuma speciālistiem nācās koriģēt nolikumu. Tad firma "Konstruktionsgruppe Bauen Latvia" iesniedza otru sūdzību par neskaidrībām būvniecības tehniskās uzraudzības iepirkumu dokumentos.

IUB apstrīdēti arī Daugavpils "Tramvaju uzņēmuma" tramvaju iegādes konkursa rezultāti. IUB informācija liecina, ka pašvaldības uzņēmuma konkursa komisija 19.decembrī lēma, ka tramvajus Daugavpilij ERAF līdzfinansētā projektā ''Daugavpils pilsētas tramvaju transporta infrastruktūras renovācija'' piegādās Sanktpēterburgas rūpnīca CJSC ,,Vagonmash". Plānotā līgumcena ir 3 678 400 lati. Sūdzību par šādu konkursa iznākumu iesniedza pašmāju AS " Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) , kas arī piedalījās izsludinātajā iepirkumā. Vēl konkursā pieteicās Rumānijas "Carpat Belaz Service SRL", Baltkrievijas "Belkommunmash" un Polijas "Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz SA".

Jau ziņots, ka projekts "Daugavpils pilsētas tramvaju transporta infrastruktūras renovācija" tiks īstenots ar ERAF atbalstu programmas "Infrastruktūra un pakalpojumi" aktivitātē "Publiskais transports ārpus Rīgas". Projekts kopumā izmaksās 10 316 583,72 latus. Tostarp attiecināmās izmaksas ir 8 456 216,16 lati, no kuriem ERAF segs 83,11% jeb 7 028 040 latus, bet privātais finansējums ir 16,89% jeb 1 428 176,16 lati.

Projekts sastāv no trijām daļām. Pirmajā plānots atjaunot ritošo sastāvu, iegādājoties 12 tramvaju vagonus. Vēl paredzēts atjaunot Daugavpilī sliežu ceļu 6,2 kilometru garā posmā 18.novembra ielā, kā arī renovēt trīs pārveides apakšstacijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!