Foto: AFP/Scanpix

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls paziņojis, ka atsakās no 'Heinz' produkcijas iegādes, jo tā jaunais vadītājs Bernardo Hīzs iepriekš vadījis "McDonald's" konkurentu - "Burger King" tīklu. 'Heinz' kečups un dažādas tā mērces Amerikas burgeru restorānu milzim tika piegādātas gandrīz 40 gadus.

"Pēc pēdējām izmaiņām "Heinz" vadībā mēs esam nolēmuši veidot sadarbību ar citiem piegādātājiem," vēstīts oficiālajā "McDonald's" paziņojumā. "Esam šo lēmumu pārrunājuši ar "Heinz" un turpināsim sadarbību, lai šī pāreja notiktu plūstoši."

Šī biznesa partneru maiņa vairāk būs jūtama tieši ārpus ASV, jo Savienotajās Valstīs 'Heinz' produkcija bijusi pieejama tikai divās to pilsētās. Tikmēr citviet pasaulē 80 procentos no "McDonald's" restorāniem līdz šim izmanto tieši viņu produkciju.

"Heinz" valdes maiņa notika pēc tam, kad to šā gada jūnijā par 28 miljardiem ASV dolāru (20,3 miljardiem latu) iegādājās investīciju fonds "Berkshire Hathaway", kurš ir saistīts ar "3G Capital". "3G Capital" savukārt ir viens no lielākajiem "Burger King" akcionāriem.

Paredzams, ka "Heinz" ceturkšņa peļņas rādītāji šī darījuma dēļ ievērojami cietīs, savukārt ieguvējas varētu būt konkuirējošās pārtikas ražotājkompānijas "Hunt's" un "Del Monte".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!