Foto: AFP/Scanpix
Pēc gadu ilgušām lietišķām attiecībām grūtus laikus piedzīvojušais mobilo tālruņu ražotājs "BlackBerry" nolēmis pārtraukt darba attiecības ar popzvaigzni Ališu Kīzu, kura kopš pērnā gada janvāra bija par "pasaules radošo direktoru" nodēvēta "BlackBerry" reklāmas seja.

Saskaņā ar 2. janvārī izplatītu "BlackBerry" paziņojumu, lietišķās attiecības ar Kīzu sarautas, jo uzņēmums nolēmis vairs nemēģināt iekarot plaša patēriņa tirgu, lai turpmāk koncentrētos uz savu tālruņu piedāvāšanu biznesa korporācijām, valdībām un citiem naudīgiem klientiem.

""BlackBerry" un Ališa Kīza ir pabeiguši savu gadu ilgo sadarbību. Mums priecājamies par iespēju strādāt ar tik neticami talantīgu un kaislīgu indivīdu," kanādiešu ražotāja paziņojumu presei citē CNBC.

"BlackBerry" nolīga Kīzu pērnā gada janvārī, kad tirgū tika laisti vairāki mobilo tālruņu modeļi. Jau tolaik bija zināms, ka šāds "BlackBerry" solis ir izmisīgs mēģinājums atgūt tirgus daļu, ko uzņēmums zaudējis "iPhone" un ar "Android" operētājsistēmu aprīkotajiem viedtālruņiem. Tomēr šis mēģinājums cieta neveiksmi, radot "BlackBerry" milzīgus zaudējumus, kas noveduši līdz tam, ka kompānija ir izlikta pārdošanā.

"Delfi" jau vēstīja, ka arī Kīzas un "BlackBarry" lietišķo attiecību sākums nebija gluži rozēm kaisīts - acīgākie popzvaigznes fani pamanīja, ka, lai arī vārdos dziedātāja slavina "BlackBerry", darbos viņa tomēr priekšroku dod sava darbadevēja sīvajam konkurentam "iPhone".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!