Peļņas samazinājums galvenokārt tiek skaidrots ar augsto salīdzinājuma bāzi pērn, kad uzņēmuma peļņu palielināja ienākumi no aktīvu pārdošanas.
Tikmēr "Axel Springer" pārdošanas apjoms ceturksnī palielinājies par 7% - līdz 796,7 miljoniem eiro.
"Axel Springer" pagājušajā mēnesī zaudēja, kā tiek ziņots, gadu ilgu cīņā iegādāties "Financial Times" Japānas konkurentam "Nikkei", kas laikrakstu iegādājās par 1,3 miljardiem dolāru.
Neskatoties uz šo neveiksmi, "Axel Springer" otrdien norādīja, ka turpinās ar agresīvu konkurentu pārņemšanas stratēģiju, lai palielinātu savu starptautisko profilu, jo sevišķi digitālo mediju jomā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit