Foto: Reuters/Scanpix
Vācijas mediju gigants "Axel Springer" šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar 48,8 miljonu eiro tīro peļņu, kas ir par 93% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas samazinājums galvenokārt tiek skaidrots ar augsto salīdzinājuma bāzi pērn, kad uzņēmuma peļņu palielināja ienākumi no aktīvu pārdošanas.

Tikmēr "Axel Springer" pārdošanas apjoms ceturksnī palielinājies par 7% - līdz 796,7 miljoniem eiro.

"Axel Springer" pagājušajā mēnesī zaudēja, kā tiek ziņots, gadu ilgu cīņā iegādāties "Financial Times" Japānas konkurentam "Nikkei", kas laikrakstu iegādājās par 1,3 miljardiem dolāru.

Neskatoties uz šo neveiksmi, "Axel Springer" otrdien norādīja, ka turpinās ar agresīvu konkurentu pārņemšanas stratēģiju, lai palielinātu savu starptautisko profilu, jo sevišķi digitālo mediju jomā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!