Pēc leģendārās video spēles "Super Mario Run" viedtālruņiem paredzētās versijas izdošanas Japānas videospēļu kompānijas "Nintendo Co" akciju vērtība nokritusi par 11%, vēsta "CNN Money".

"Nintendo" spēli telefoniem – pagaidām tikai "Apple" – izdeva piektdien, 16. decembrī. Tajā pašā dienā akciju vērtība nokritās par 4,2%, bet pirmdien lejupslīde turpinājusies, un kopumā kopš piektdienas akciju vērtība samazinājusies par 11%.

Spēli ar sajūsmu sākotnēji uztvēruši vien kvēlākie leģendārā Mario tēla fani, taču spēles kritiķi bijuši visai pretrunīgi. Tam par iemeslu, kā norāda CNN, ir spēles cena – lai spētu izbaudīt pilnvērtīgu "Super Mario Run" pieredzi un varētu izmantot visas spēles sniegtās funkcijas, jāsamaksā 9,99 ASV dolāri.

Pirmdienas rītā spēlei ASV fiksēti aptuveni 50 tūkstoši negatīvu atsauksmju, tādējādi "App Store" reitingu veidojot vien 2,5 punktu apmērā no kopumā pieciem iespējamajiem.

Arī kompānija, kas līdz ar "Nintendo" ir spēles līdzizstrādātājs – "DeNa", ievērojami zaudējusi akciju vērtību, pirmdien tie bija jau 14%.

Iznākšanas dienā, 16. decembrī, uzņēmums nopelnīja četrus miljonus ASV dolāru, taču tas nav viesis pārliecību investoros, kas, redzot negatīvās atsauksmes un negācijas par augsto cenu, neprognozē, ka sekmīgie peļņas rādītāji varētu turpināties.

Spēle iznākusi 151 valstī, tostarp Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!