Foto: F64
"SEB banka" sāk pāreju uz jauno IT sistēmu, līdz ar to klientiem svētdien, 12. februārī, no pulksten 22 līdz pulksten 23 nebūs pieejami vairāki bankas pakalpojumi, tostarp internetbanka un maksājumu veikšana internetā, kā arī SEB bankas bankomāti un maksājumu kartes, portālu "Delfi" informēja bankā, portālu "Delfi" informēja AS "SEB banka" pārstāve Agnese Strazda.

Svētdien tiks veikti pēdējie datu pārbaudes darbi, lai rīt pilnībā nodrošinātu finanšu pakalpojumu pieejamību, kā arī iespēju lietot jauno internetbanku, atzīmē Strazda.

SEB banka aicina klientus laicīgi plānot pirkumus vai skaidras naudas izņemšanu.

Bankas pārstāve atgādina, ka maksājumu kartes darbosies visu laiku, izņemot šodien no pulksten 22 līdz pulksten 23.

Sīkāka informācija par pakalpojumu pieejamību atrodama "SEB bankas" mājaslapā.

"3D Secure" funkcionalitāte, kurā ietilps papildu autorizēšana, maksājot ar kartēm interneta veikalos, nebūs pieejama līdz nākamās otrdienas pulksten 9, bet, kā atzīmē bankas pārstāve, tas neietekmēs iespēju veikt pirkumus ar karti internetā, izņemot minēto vienu stundu svētdienas vakarā.

Šobrīd esošās internetbankas versija nav pieejama, plānots, ka jaunā internetbanka būs pieejama pirmdien pulksten 6, ziņo AS "SEB banka" pārstāve.

SEB bankas filiāles tirdzniecības centros "Alfa" un "Spice" strādās konsultāciju režīmā, ļaujot SEB bankas klientiem iepazīties ar jaunās internetbankas demo versiju. Visas SEB bankas filiāles ierasto darbu atsāks pirmdien pulksten 9

SEB bankas informatīvais telefons +371 26668777, kā arī Skype (SEB_Latvija) būs pieejami visu diennakti. Jautājumu un precizējumu gadījumā aicinām klientus izmantot šos saziņas kanālus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!