Stendzenieks intervijā skaidro, ka klienti ir kļuvuši kaprīzi. Tā vietā, lai izsludinātu konkursus par divus gadus ilgiem projektiem, uzņēmumi konkursus rīko katrai kampaņai atsevišķi. Līdz ar to viens klients gada laikā var izsludināt pat 12 konkursus, kuros aģentūrām jāpiedalās un jātērē resursi.

"Man jau kādu laiku bija ideja nodot mantojumu un attieksmi pret darbu kādas jaunas, dedzīgas aģentūras rokās, jo kādā brīdī klientu kļuva par daudz un es jutu, ka vairs nespēju cieši visos projektos iesaistīties," uzņēmuma pārdošanu aģentūrai "McCann" laikrakstam pamato Stendzenieks.

"McCann" Stendzenieks izraudzījies, jo šai aģentūrai esot līdzīga kultūra, attieksme pret darbu un dedzīga vēlme kļūt par labāko aģentūru Latvijā un ārvalstīs. Savukārt grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš ir dedzīgs, kas Stendzeniekam iepaticies. "Mums ir pārāk mazs tirgus, bet, ja ar šādu dedzību strādātu Amerikā, tad tā būtu miljardus eiro vērta kompānija," intervijā teic Stendzenieks.

Turpmāk Stendzenieks aģentūras ikdienas darbā neiesaistīsies, laikrakstam atklāj Siliņš. Aģentūras vadību pārņems "Mooz!" līdzīpašniece Vita Gaisma, taču daļai darbinieku vieta reorganizētajā uzņēmumā neatradīsies.

Vēstīts, ka reklāmas aģentūra "McCann" no Stendzenieka iegādājusies reklāmas uzņēmumu "Mooz!". Darījuma summu puses neatklāj.