Jānorāda, ka bijušā lidlauka teritorija ir Jelgavas pilsētas pašvaldības īpašums, un ideja pašvaldībai tika prezentēta kā potenciālajiem partneriem. Jelgavas pilsētas domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš iepriekš laikrakstam "Dienas Bizness" norādījis, ka projekts nevirzās uz priekšu tik ātri, cik varētu vēlēties, un pašlaik tiek gaidīta Ķīnas valdības atļauja, jo Ķīnas uzņēmumi bez tās nedrīkst veikt nekādas investīcijas.

Jau ziņots, ka 2016. gada nogalē tika prezentēts Latvijas-Ķīnas projekts, kura mērķis ir Latvijas modernākā multimodālā centra "Cargo Center Jelgava" izveidošana Jelgavā, bijušā lidlauka teritorijā uz transporta koridora "Eiropa-Krievija-Āzija" ass.

Līdz 2020. gadam tika plānots apbūvēt 460 hektārus plašu teritoriju, radot 8000 jaunu darba vietu.

"Esam aprēķinājuši, ka Latvijā ienāks investīcijas 1,25-1,5 miljardu eiro apmērā, jo līdz ar centra izbūvi attīstīsies Jelgavas infrastruktūra, tiks būvētas mājas darbiniekiem, arī citās Latvijas ostās būs nepieciešami jauni termināli kravu iekraušanai un izkraušanai," par Skotijā reģistrētā uzņēmuma "Woodison Investment" vadītāja Jura Šabašova teikto pērnā gada decembrī vēstīja LETA.

"Woodison Investment" projektu plāno īstenot kopā ar investoriem no Ķīnas – kompāniju "Beijing Doctor".